Bizar Rave-o-lution 309 probleem

aleks

Ingeburgerd
Vorige week heb ik eindelijk dus een Rave o Lution 309 gekocht. Bij de verkoper heb ik alles getest en deed ie t prima. Eenmaal thuisgekomen heb ik heb hem natuurlijk gelijk aangesloten, en ging hij ineens niet meer aan =( ( nee ik heb er niet mee gegooid oid).

De adaptor wordt warm ( dus ik neem aan dat die in orde is ), alleen de plugje die ik dus in de bak moet steken, blijft er half uitsteken ( lijkt t ), hoewel ik hem er niet verder in krijg. Lijkt in orde te zijn, alleen ik zou denken dat ie er helemaal in moet. Het is btw gewoon de adaptor die je bij je 309 geleverd krijgt.

Nou is mijn vraag of iemand weet wat r mogelijk aan de hand is.. ( en of die adaptor stekker er "half hoort uit steken" ).

Ik baal echt onwijs want ik wilde m al echt n onwijze tijd.

bvb thnx!

Hier even een foto van hoe het er bij mij uitziet.

Deze 309 is overigens ook eens van de 1 op de andere dag er mee gestopt. Toen deed hij zo goed als helemaal niets meer (heel soms gaven alle lampjes tegelijk een tik). Een elektronicafreak is hem toen eens door gaan meten en terwijl hij met de oscilloscoop de processor aan het doormeten was gaf de processor opeens weer tekenen van leven. Eenmaal aangesloten bleek hij toen weer te werken.

Raar apparaat dus.

Attachments

• stekker.jpg
    stekker.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 74
Misschien dat dit topic trouwens eerder thuishoort onder 'zelfbouw/reparatie/onderhoud'.

Hier vind je tips mbt defecten en er zit een gast namens "Emmes" die repareert quasimidi apparatuur.

thnx voor de reacties !
Ik heb op dat forum gepost, dus ik wacht af.
Morgen ga ik iig nog zo'n soortgelijke adaptor proberen te zoeken, en kijken of t dan misch wel lukt, je weet immers nooit.

Back