• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SRX-11 The Ultimate Piano Collection Expansion Board

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Krieshna

Ingeburgerd
SRX-11 The Ultimate Piano Collection Expansion Board

Ik heb een SRX11 kaart te koop (hierop zit dezelfde piano als in de rd700 SX), niet zo lang geleden gekocht om in mn Fantom X te zetten slechts een paar keer gebruikt. Maar aangezien ik pas een rd700sx heb gekocht is deze kaart nu overbodig.

Compleet met doos en alles.

Mijn vraagprijs is EUR 250.

Interesse? stuur me dan een email!

top_M.jpg

Roland proudly offers its most stunning multi-sampled grand piano to date. Sink your fingers into a lush, fully split 88-note acoustic grand. Each key of the newly sampled world-class grand was meticulously recorded in high-resolution stereo, with 4-stage velocity switching employed, resulting 704 samples for this single instrument! The ultra-wide dynamic range of this sampled piano makes it ideal for virtually all musical styles. One piano, no compromise. If you want the ultimate sampled grand on SRX, this is it!

* Compatible with Fantom-X6/X7/X8/XR/Xa, Fantom-S/S88 (ver. 1.06 or higher), RD-700SX/700, G-70, MC-909, XV-5080/5050/3080/2020/88, VR-760, V-Combo, and Rodgers MX-200. Roland’s RD-700SX Digital Piano contains waveforms derived from the SRX-11 piano sampling sessions.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back