Eventide groupbuy belangstellenden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
Hallo allemaal,

Indien er voldoende animo voor is wil ik nog wel eens een groupbuy opzetten.

De laatste keer heb ik afgesproken met de mods dat de aankondiging daarvan op het forum mag maar dat daarna alles via onderling (telefoon, pb of email) geregeld mag worden.

Dus bij deze de aankondiging.....

Heb je belangstelling voor nieuw spul van Eventide, Avalon, Manley, Charter Oak, Kurzweil, Nord, Moog e.d. geef me dan een seintje en dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Schroom niet om te vragen. Ik heb inmiddels behoorlijk wat ervaring opgedaan met dergelijke zaken.

Groeten,

OJ

interessant, ik hou een oogje in het zeil, moet eerst wat gears kwijt voordat ik weer nieuw spul kan kopen

Ben eventueel wel geinteresseerd in een Akai MPC2500, DSI Evolver MEK of Moog Little Phatty...

Wonderen bestaan niet. Ik neem de spullen af bij dezelfde dealer en als we dat met een aantal tegelijk doen is kans op korting groter uiteraard. Verder ligt de grootste winst in de lage dollarkoers.

Je kunt bij mij opgeven waar je naar op zoek bent. Ik ben op dit moment gewoon nog even aan het polsen of er voldoende belansgstelling voor is.

Details graag per pb of email bespreken.

Gr.

OJ

Bericht door een moderator:
Middels deze heb jij jouw aankondiging kunnen doen. Toch schiet dit enigszins voorbij aan het doel van het Synthforum als discussieforum maar daarover zullen we via PB verder communiceren.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back