[Site] semi professional soundcards outlined

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
Opzoek naar de soundcard die bij jou past? http://soundcards.electronicmusicworld.com/

Ik heb hem samengesteld omdat er zo ontzettend veel mensen naar vragen op dit forum (incl. myself). Hopelijk hebben jullie er ook wat aan en kunnen jullie de bomen weer te zien staan ;) Feedback altijd welkom...

(Thanx Stefan voor het hosten!)

Super! Kan ik vragen over geluidskaarten behalve naar de zoekfunctie ook naar deze pagina verwijzen. Steengoed.

Cool! Alleen jammer dat de Delta 1010LT er niet bij staat. Dat is een kaart waar ik interesse in heb.
Verder vraag ik me af of het echt zo is dat de Audiophile 2496 geen GSIF ondersteund. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar na even zoeken kwam ik er achter dat de andere Delta kaarten het wel ondersteunen terwijl ze allemaal dezelfde drivers gebruiken. Zo lijkt het iig. Zeker weet ik het niet.

Zoals jullie misschien is opgevallen zijn de kaarten allemaal rond dezelfde prijsklasse en 24/96 support... Niet dat dat mijn doel is hoor, maar hier was ik zelf naar opzoek. Toen ik toch eenmaal zoveel info had verzameld heb ik maar besloten er een siteje voor op te zetten :)

De kaarten die jullie missen: Please kom maar op met alle info op een rijtje over deze kaarten en ik ga vrolijk voor je copy/pasten! Maar ik heb geen tijd om zelf al deze info op te gaan zoeken en in volgorde te gaan zetten.

Ik zal bij de Audiophile aangeven dat deze GSIF ondersteund... kon ik niets over vinden zo snel... Thanx voor de opmerking!

Ik te zoeken bij 'drivers' en GSIF...staat er keurig Yes ;) Maar onderaan stond dat hij nog niet compatible was met GSIF. Komt geloof ik uit een redelijk oud document. Zal dan nu toch wel GSIF ondersteunen. Iemand die dit kan bevestigen misschien?

Back