DarkGoa? (nieuweling in FL3.4)

DarkGoa? (nieuweling in FL3.4)

• Uitstekend!

Stemmen: 1 16,7%
  • Goed

Stemmen: 2 33,3%
  • Gewoon

Stemmen: 3 50,0%
  • Slecht

Stemmen: 0 0,0%
  • Da's BROL! Geef het gewoon op en ga watmet je 'my first sony' mixe

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6

CHRiTTeR

BOEM!
Hoi,

Ben een nieuweling in de wereld der muziek, heb absoluut geen ervaring, dus 'don't sht me plz..." :P

Ben wat met Fruity Loops 3.4 aan't playen en ben tot op dit 'voorlopig' resultaat geëindigt...

Wat vinden jullie dervan?
Het zijn maar 2 korte loops, nummer is belange nog niet af...

Tot welke category behoort dit? Het was mijn bedoeling om een nieuwe soort (denk dat die nog niet bestaat) 'Dark Goa' te maken, maar de samples zijn niet flashy genoeg om dit goa te kunnen noemen denk ik...

In ieder geval, enjoy!

PS: Dark Goa is dus goa met een evil/kwaadardig en mysterieus geurtje aan

Laatst gewijzigd:
Nemmero deux...

Nemmero deux...

:duivels:

Fruity demo ?

Fruity demo ?

Fruitydemo ?!

Wat bedoel daarmee ? :confused:

Dit is volldig zelf in elkaar gestoken hoor... Is geen bijgeleverde demo !? *D

Laatst gewijzigd:
Klinkt lekker! Alleen de bassen walmen een beetje na. Ze vullen de ruimte wat teveel op met hoem hoem hoem zeg maar. Zit er reverb op de bassen? Meestal moet je dat wat minderen.

De loop is erg lekker en als het een preset was zou ik hem gebruiken :L

ik vind deze loopjes best wel gaaf

Ik moet wel ff kwijt dat niet echt blijkt dat dit goatrance is, just for the record :)
Niet dat dat erg is, want je moet gewoon je eigen ding doen...
Ik ben al vaker home-made tracks op verschillende forums tegengekomen onder de noemer "goa", maar ik vond geen enkele van deze tracks binnen die stijl passen. Ik denk ook wel dat het wat moeilijker is om te maken dan de meeste 4 to the floor stijlen.

geen goatrance!

geen goatrance!

Origineel geplaatst door Bahamut
ik vind deze loopjes best wel gaaf

Bedankt!
Ik probeer é... :)

Origineel geplaatst door Bahamut
Ik moet wel ff kwijt dat niet echt blijkt dat dit goatrance is, just for the record :)
Niet dat dat erg is, want je moet gewoon je eigen ding doen...
Ik ben al vaker home-made tracks op verschillende forums tegengekomen onder de noemer "goa", maar ik vond geen enkele van deze tracks binnen die stijl passen. Ik denk ook wel dat het wat moeilijker is om te maken dan de meeste 4 to the floor stijlen.

Niet alle goa is goatrance ;)! Dat is gewoon maar één van de soorten goa die er zijn. Het heeft idd niet de neiging als goa trance te klinken, maar gaat wel de goa kant op, maar toch net niet, daarom zeg ik deze stijl Dark Goa noem (heb ik trouwens ook vermeld).

Onder welke category zou jij (en alle anderen) deze loopjes dan plaatsen?

GReeTZ ;),
CHRiTTeR

Laatst gewijzigd:
loopje nr3

loopje nr3

Nogn loopje... :peukie:

klink goed gast.....

het maakt toch niet uit in wat voor stijl mensen het willen plaatsen..................je doet jou ding en das waar t om gaat..... laat je niet bokken door hardstyle gasten...............

mijn stijl is ook zo deep zeg maar en ik vind dat gewoon mijn ding, als ik al een naam eraan moest geven noem ik het deep-tekno ofzo

dat wat ik hoor van jou klinkt denk ik dan als een soort deep-goa

(wat die gast zij over die bassen zei klopt trouwens wel, naar mijn menig ook iets te veel hoem hoem)

maar verder wel vet
:okdan:

Re: loopje nr3

Re: loopje nr3

Origineel geplaatst door CHRiTTeR
Nogn loopje... :peukie:

Ook deze kan ik wat mee. Je mag mijn 307 wel 's lenen om hem flink te vullen!

klinkt geinig.. maar waarom wil ie toch een bepaalde eigen "stijl" maken?.. maak gewoon muziek voor jezelf en als t naar buiten komt dan word t vanzelf wel in hokkies gestouwd =].. laat goa goa, tekno tekno, een breakbeat een breakbeat :)..
want uiteindelijk is t gewoon goa achtige crap.. nix geen extra diepe goa.. of juist extra hoog =].. je nummer ken t wel zijn =].. maar das voor andere mensen om te beslissen denk ik :P..
bedoel r voor de rest nix mee ofzo hoor.. :).. en gaat vooral lekker verder met je zooitje.. want uiteindelijk doe je t toch voor jezelf :).. (das wel de bedoeling dan ;))

Re: Re: loopje nr3

Re: Re: loopje nr3

Origineel geplaatst door wesko
Ook deze kan ik wat mee. Je mag mijn 307 wel 's lenen om hem flink te vullen!
Sgoed, kom maar es naar Belgia dan ;)

Ik ben een beginner, ken helemaal niets van muziek... :(
wat is een 307 (ik neem aan dat dat een sampler is)

Bedankt voor de kommentaar, laat maar kome :D

:duivels: hokjes mentaliteit :duivels: grrrrrr :bekdicht:
weet niet wat t is, maar ach als t klinkt klinkt t toch ;)
ik weet ook niet wat ik maak, maar als je vind dat t anders is dan alle andere stijlen die je kent dan is het nieuw en verzin je een naam, zo is techhouse ook geen muziek stijl maar een verzonnen marketing naam voor een verzameling muziek die een artiest/dj draaid. m.a.w. als je zonodig iets in een nieuw hokje wilt gooien , gewoon 1 verzinnen ;-)
ok mijn antwoord slaat nergens op :P ik weet t :P heb je niks aan ;) hihi

Een 307 is een synth, beter gezegd een WREDE groovebox waar met een beetje pielen erg lekker geluid uitkomt. Wil je horen waartoe dit BEEST in staat is, luister dan eens naar de muziek van PjotrG, je vind zijn nummertjes in het "tracks" forum.
Groeten, maurice

Back