Hoi,
Ben een nieuweling in de wereld der muziek, heb absoluut geen ervaring, dus 'don't sht me plz..."
Ben wat met Fruity Loops 3.4 aan't playen en ben tot op dit 'voorlopig' resultaat geëindigt...
Wat vinden jullie dervan?
Het zijn maar 2 korte loops, nummer is belange nog niet af...
Tot welke category behoort dit? Het was mijn bedoeling om een nieuwe soort (denk dat die nog niet bestaat) 'Dark Goa' te maken, maar de samples zijn niet flashy genoeg om dit goa te kunnen noemen denk ik...
In ieder geval, enjoy!
PS: Dark Goa is dus goa met een evil/kwaadardig en mysterieus geurtje aan
Ben een nieuweling in de wereld der muziek, heb absoluut geen ervaring, dus 'don't sht me plz..."

Ben wat met Fruity Loops 3.4 aan't playen en ben tot op dit 'voorlopig' resultaat geëindigt...
Wat vinden jullie dervan?
Het zijn maar 2 korte loops, nummer is belange nog niet af...
Tot welke category behoort dit? Het was mijn bedoeling om een nieuwe soort (denk dat die nog niet bestaat) 'Dark Goa' te maken, maar de samples zijn niet flashy genoeg om dit goa te kunnen noemen denk ik...
In ieder geval, enjoy!
PS: Dark Goa is dus goa met een evil/kwaadardig en mysterieus geurtje aan
Laatst gewijzigd:

! Dat is gewoon maar één van de soorten goa die er zijn. Het heeft idd niet de neiging als goa trance te klinken, maar gaat wel de goa kant op, maar toch net niet, daarom zeg ik deze stijl Dark Goa noem (heb ik trouwens ook vermeld).