AxiMaxi
Het is tijd voor muziek!
Een jaar of anderhalf geleden heb ik via een ruil een MC-303 in m'n bezit gekregen, maar door omstandigheden heb ik er nooit mee kunnen spelen. Tot gisteravond.
En na 2 uur was ik dat t%&(#ng al zat vanwege z'n brakke MIDI aansturing.
De MC303 is verder een prima bakkie, als je 'm als sequencer/drumcomputer inzet.
Maar niet als geluidsmodule.
En dat is precies wat ik zoek:
Een rack-module met 808-achtige/analogische/electronisch klinkende drums, waarbij ik een drumkitje onder m'n toetsen kan midificeren.
Geen sequencer, geen akoestische drums, geen meuk (maar wel MIDI, dus
).
Kandidaten zijn de Roland R8M, de Novation Bassstations en dat soort jongens.
Geen dure Jomox bakken of Soundmachines, da's boven budget.
Geen idee hoe die Alesis dingen klinken, maar als die paar goede kits hebben, vind ik dat ook best. En met goed bedoel ik dus niet 'mega acoutistic roomkit' ofzo.
En ik wil 'm dus ruilen tegen die MC303 (+adapter+handleiding), eventueel met wat bijbetaling (max. 50 euro).
En na 2 uur was ik dat t%&(#ng al zat vanwege z'n brakke MIDI aansturing.
De MC303 is verder een prima bakkie, als je 'm als sequencer/drumcomputer inzet.
Maar niet als geluidsmodule.
En dat is precies wat ik zoek:
Een rack-module met 808-achtige/analogische/electronisch klinkende drums, waarbij ik een drumkitje onder m'n toetsen kan midificeren.
Geen sequencer, geen akoestische drums, geen meuk (maar wel MIDI, dus
).Kandidaten zijn de Roland R8M, de Novation Bassstations en dat soort jongens.
Geen dure Jomox bakken of Soundmachines, da's boven budget.
Geen idee hoe die Alesis dingen klinken, maar als die paar goede kits hebben, vind ik dat ook best. En met goed bedoel ik dus niet 'mega acoutistic roomkit' ofzo.
En ik wil 'm dus ruilen tegen die MC303 (+adapter+handleiding), eventueel met wat bijbetaling (max. 50 euro).