Hallo iedereen, ik stel me hier efkes voor.
Ben een 34 jarige liefhebber van elektronische muziek. Opgegroeid met de goeie belgische new beat en de doorbraak van techno eind '80 - begin '90. Later ook in het ambientgenre ingetuimeld.
Ik heb mijn eerste synth (JP-8000) gekocht in '98 maar ben eigenlijk pas sinds één jaar echt begonnen met het componeren.
Mijn voorkeur gaat naar de oude analoge bakken die toch wel vetter klinken dan software of digitale synths. Ben geïnteresseerd in de aankoop van een Arp 2600, Arp Odyssey, Steiner Parker Synthacon, Prophet 5, of ander gelijkaardig spul. Elk voorstel is welkom.
Have a nice day!
Ben een 34 jarige liefhebber van elektronische muziek. Opgegroeid met de goeie belgische new beat en de doorbraak van techno eind '80 - begin '90. Later ook in het ambientgenre ingetuimeld.Ik heb mijn eerste synth (JP-8000) gekocht in '98 maar ben eigenlijk pas sinds één jaar echt begonnen met het componeren.
Mijn voorkeur gaat naar de oude analoge bakken die toch wel vetter klinken dan software of digitale synths. Ben geïnteresseerd in de aankoop van een Arp 2600, Arp Odyssey, Steiner Parker Synthacon, Prophet 5, of ander gelijkaardig spul. Elk voorstel is welkom.
Have a nice day!