[ trancy house ] i feel for you

stevy

Ouwe rot
Hoi!

Een totale remake gemaakt van het nummer "i feel for you" van Bob Sinclar. Wou het zomers,happy laten klinken en zie hier het resultaat.

Een disco/house/trancy plaatje geworden, hier een preview van soort van "radio edit". Ben heel erg benieuwd naar meningen, ik hoor ze dan ook erg graag :).

Intro / outro eraf geknipt voor de upload.

Thanks alvast

Last edited by a moderator:
klinkt erg goed man!
Kan zo de top40 in. Helaas is het weer dit jaar minder om het een zomerhit te maken :)

keep up the good work! :okdan:

Hi, Klinkt niet verkeerd. Vind alleen de hihats wel heel erg scherp klinken waardoor de mix verhouding naar mijn idee niet helemaal lekker is. Voor de rest is het een lekker vrolijk nummertje.

Good work.

:)

Lekker zomers nummerje. :)

De eindmix vind ik wel erg scherp klinken. Hij is helemaal plat gemaakt en ge-overexcited. Dat is erg vermoeiend om lang naar te luisteren.

Bedankt voor de meningen tot dusver!

Bedankt ook voor de tips over de scherpe afmix.. fuse.. nu tweede keer dat je het zegt haha, ik ga er eens echt aandacht aan besteden. top! :okdan:

helemaal niet gek dit.
lekker sfeertje zit er in.

enige opmerkingen die ik heb zijn:
- de afterbass eruit zou gooien en die vervangen door een 1/8e baslijn die tegenwoordig in dit soort stijlen gebruikt wordt.
- rond 1.40 is goed te horen dat de vocals min of meer vals zijn tov de chord progressies, ikzelf had de vocals dan aangepast naar het chordschema (kan simpel in cubase of melodyne) of het chordschema meer naar de vocals toegeschreven.

maar goed, het zijn details, goed werk :)

Origineel geplaatst door quifster
helemaal niet gek dit.
lekker sfeertje zit er in.

enige opmerkingen die ik heb zijn:
- de afterbass eruit zou gooien en die vervangen door een 1/8e baslijn die tegenwoordig in dit soort stijlen gebruikt wordt.
- rond 1.40 is goed te horen dat de vocals min of meer vals zijn tov de chord progressies, ikzelf had de vocals dan aangepast naar het chordschema (kan simpel in cubase of melodyne) of het chordschema meer naar de vocals toegeschreven.

maar goed, het zijn details, goed werk :)

ah thanks!

Bedankt voor je tips ook. Ik vrees dat ik de bass wel zo laat. Bedankt voor je tips over de vocals.. echt "vals" vind ik het niet klinken, ook niemand over gehoord tot zover.. maar ik begrijp je bedoeling hehe.

:okdan:

hee stevy klinkt goed hoor.. maar niet zo goed als je andere nummers zeker niet. sorrie had je die maar niet moeten posten..hha goedjes

Back