Weet ff niet of Logic kan exporteren naar standaard MIDI files, maar als je veel midi hebt dan zou je dat even moeten opzoeken (ik zit momenteel niet achter m'n eigen computer, dus kan het niet voor je checken). Eventuele environment instellingen ben je wel kwijt, volgens mij. Cubase zal vast wel standard MIDI files kunnen inlezen (Logic kan het in ieder geval, want zo ben ik van Opcode Vision naar Logic gegaan (off-topic: kent iemand Opcode Vision nog? Ooit was het DE sequencer op de Mac. Zucht))
Als je audio hebt dan kun je die (met of zonder effecten) omzetten naar een freeze file (of is dat pas vanaf Logic 6 mogelijk??). Je krijgt dan een complete audio file (één per track) van 0:00 tot het einde van je nummer. Dus alle audiodelen staan dan goed in de tijd. Een andere optie is overigens om de tracks in Cubase opnieuw te programmeren op basis van de achterliggende (losse) audiobestanden. Want die slaat Logic los van het .LSO-bestand op.
Als je niet kunt "freezen", dan kun je de audiotracks ook track voor track "bouncen" naar een audiobestand per track.
Eventuele Logic soft synths moet je "bouncen" naar een audiobestand. De trackinformatie van de soft synths is gewoon MIDI data, maar om het geluid dat je gewend bent te behouden, zul je er een audio-opname van moeten maken (het voorgenoemde bouncen, dus).
Let op dat je zowel de freeze files als bounce files maakt in een formaat dat Cubase kan lezen. Freeze files staan bv default op 32-bit intern Logic formaat. Dat wil je waarschijnlijk terugzetten naar 24 of 16 bits (is een Preference).
PS. Ook als je freezed of bounced, vergeet niet de originele audiobestanden (.aiff, .wav of .sd2) te bewaren die je hebt gebruikt om een track op te bouwen.
PPS. Veel succes. Het wordt hoe dan ook een hellofajob.