Sennheiser HD600

Ensemble

Ouwe rot
Hallo,

Mijn geweldige HD600 heeft het tijdens een live optreden begeven. Het publiek (mijn dochters en vrouw) baalden hier zo erg van dat ik me tot jullie wendt.

De connectoren van beide oorschelpjes lijken het te hebben begeven of het defect moet in de kabel zitten.

De vraag is nu: Hoe controleer ik dit?
Zijn er anderen op het forum die problemen hebben gehad met hun Senheisser koptelefoon en dat hebben kunnen fixen?

Ik ben a-technisch dus ik overweeg om de koptelefoon naar een elektronicazaak te brengen. De vraag is of dat de koptelefoon nog kan redden. Het is een te lekker ding om hem terzijde te leggen.

Iemand?

groet,

ens

Zelf heb ik ook een Sennheiser koptelefoon en heb 2 keer een draadbreuk gehad. De koptelefoon had geen afneembaar kabel, dus moest helemaal uit elkaar gehaald worden.

Als ik me niet vergis heeft jouw koptelefoon wel een afneembaar kabel, dus zou ik die eerst meer eens controleren op schade en doormeten.

Dat kan natuurlijk ook een moeilijk verhaal worden, aangezien je zegt a-technisch te zijn.

..

..

klopt de HD 600 heeft afneembare kabels. Hoe ik moet doormeten weet ik idd. niet en waag ik me ook maar niet aan. Ik ga wel even naar de elektrozaak in de stad.

Dank voor je reactie!

Kijk even goed rond voordat je een nieuwe kabel koopt... prijs kan nogal verschillen.
Mijn nieuwe kabeltje was 15 euri. Maar ergens anders was ie 35 euri!
Dus effe zoeken is de moeite wel.

Back