[R.I.P.] Eminent 2000 GT, afscheid van echte vintage...

Unic

El Musica
Bij zo'n prachtig instrument hoord een afscheidsfilmpje... =(

Kijkwijzer:
img.db

Niet voor mensen met een zwak hart!

Zwaai Zwaai!

ps: Hij was dus serieus echt kaduuk. En dit is makkelijker vervoeren naar de schroot :eureka:

Dat is een net, eervol afscheidsfilmpje. (en vooral de "soundtrack" is geniaal)

Sterkte met het verlies van je dierbare. :biertje:

btw: is dat een ouwe Technics op de achtergrond, die nog wel in 1 stuk tegen de muur staat ? Volgens mij heb ik op zoiets nog ooit even les gehad.

Nou ik dacht: Nu komt het hoor. Een eminent van de 10 verdieping zo naar beneden gedonderd.

:erm: maar hellaas, het is wel leuk om hem helemaal uit elkaar te zien maar ik kan het filmpje niet echt spectaculair noemen. :erm:

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Nou ik dacht: Nu komt het hoor. Een eminent van de 10 verdieping zo naar beneden gedonderd.

:erm: maar hellaas, het is wel leuk om hem helemaal uit elkaar te zien maar ik kan het filmpje niet echt spectaculair noemen. :erm:
zoiets... ongeveer: http://nl.youtube.com/watch?v=jDVO1R-7I7Q :D

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®

:erm: Mwah vind dat ook niet echt spectaculair hellaas :erm:

Als je hem nou van beneden op de 10de verdieping gooit. Dat is spectaculair :eureka:

dire adieu c'est mourir un peu ;)

Sterkte met dit verlies.

PS. Werkt dat printje met de delers naar het hoogste octaaf nog ?

Vlgs mij is dat van het achterste frame rechts naast het orgelbankje de print links onder. Er hoort een spoel op te zitten en een drietal IC's in, naar ik meen, TO5 behuizing.

Origineel geplaatst door renema
Vlgs mij is dat van het achterste frame rechts naast het orgelbankje de print links onder. Er hoort een spoel op te zitten en een drietal IC's in, naar ik meen, TO5 behuizing.

Ik heb er weinig verstand van helaas. Die plaat die jij aangeeft heeft geen spoel erachter.

Hierbij 4 foto's van beide framen. Voor en achter. Heb je er wat aan eventueel?
Geeft dan ff specifiek aan welke je bedoelt. Dan kan ik op het oog bekijken of ie goed is.

plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4

Ik ben voor een langlopend project dus nog opzoek naar IC'tjes die geloof ik 12-wortel2 delers heten. :geslaagd: (SAH 110 of zoiets) Ze zijn in eminents gebruikt en zaten op de hoofd oscillator print. Dat is bij jou dus foto 4 midden onderaan, maar daar zit dat type IC niet op. Zo te zien komen alle 12 tonen van dat ene printje met die spoel en dat ene ic-tje.

Het plan was/is om een (monofoon) audio signaal om te zetten naar blokgolf en dat als input voor deze delers te gebruiken. Met wat electronica eromheen is het dan de bedoeling om een soort universele arpeggiator te bouwen.

Jammer maar bedankt voor de moeite. =(

Back