eindelijk 'compleet'!

n303y

Ouwe rot
Ik ben niet geheel nieuw hier op het forum maar vond het toch eens tijd om mij voor te stellen. Ik ben zo druk op het forum bezig geweest om mijn setupje compleet te krijgen dat ik er eigenlijk niet bij stil heb gestaan. Overigens werkt het forum best verslavend.
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de hulp want zonder had ik waarschijnlijk nooit tot deze setup kunnen komen. Ik heb nu een Rm1x, Virus b, machinedrum, mackie 1402vlz, emu 0404usb, evolution mk-149, alesis mk2 en de akg k240 en ik moet zeggen dat het allemaal super klinkt!

Ik ben 32, woon samen, werk als ict-er voor diverse laboratoria en volg een deeltijdopleiding. Ik pruts graag met acid, techno, trance, hardstyle, drum&bass en gabber. Mijn hoofddoel is niet zozeer om tracks te maken maar om bezig te zijn/doorgronden met/van alle aspecten die erbij komen kijken waarbij ik vooral de fun het belangrijkste vind.
Voordat ik deze setup had heb ik altijd met software gewerkt en een mc-505 waar ik toch ook best veel plezier mee heb beleeft. Ik ben begonnen met tetramed (4 sporen tracker), fasttracker2, Rebirth, Cubase vst, Fruity loops, Cubase le en daarna geheel overgestapt naar hardware. Ik gebruik mijn pc alleen nog om patches te backuppen en lastige arrangements uit te werken. Sinds ik een aantal maanden niet meer met software bezig ben is de voldoening enorm toegenomen dus m.i. de investering goed waard.

Ik zal hier ondanks mijn setup nu vrij compleet is zeker nog een oogje in het zeil houden. Ik kan nog veel leren dus jullie zullen me zeker nog gaan lezen. Voor wat betreft randapparatuur gaat er in de toekomst nog wel wat bijkomen maar ik kan nu in ieder geval aan de slag!

alsnog welkom :)

En ja een setup helemaal compleet hebben daar droom ik ook nog over , ben nu 20
jaar bezig maar het lukt maar niet ;)

:biertje: welkom, alsnog

'k Denk niet dat ik mijn setup ooit compleet krijg, zoals ik zou willen.. maar ach. :D

Re: eindelijk 'compleet'!

Mijn hoofddoel is niet zozeer om tracks te maken maar om bezig te zijn/doorgronden met/van alle aspecten die erbij komen kijken waarbij ik vooral de fun het belangrijkste vind....fasttracker2

Welkom!:mega:

Bij je keuzes blijven is het moeilijkst wat er is! Een setup compleet hebben is bijna onmogelijk..

Welkom!

Jah, ik heb het nu al :/

Ik ben enorm tevreden over mijn setup maar ik MOET gewoon een fr-777 hebben dus ben ik bereid mijn begeerde setup in te ruilen. Reden is dat ik meestal 303-achtige pathes op mijn virus aan het maken ben en een tb-303 zonde van het geld vind gezien de functionaliteiten. Als ik eenmaal een fr-777 heb weet ik zeker dat ik die in ieder geval NOOIT weg zal doen.

Conclusie: Mijn setup is toch niet zo compleet als ik dacht.

Conclusie: Mijn setup is toch niet zo compleet als ik dacht.
Lol.. heel herkenbaar.
Ik heb een Mobius, de sequencer van de FR-777... Die doe ik nooit meer weg.. Wat een geweldig ding!

Jij hebt een xoxbox erbij en dan is zo'n mobius toch wel erg relax inderdaad. Waar ik mij nu al zorgen om maak is de future retro xs. Ik vrees dat dat ook zo'n hebbedingetje zal worden :/

Toen ik nog niet op het synthforum kwam had ik dit absoluut niet dus die drang is erg aanstekelijk. Bedankt allemaal :)

Dit is alweer mijn 666ste post en mijn setup was met een 777 uiteraard minder compleet dan ik dacht. Ik had hem daarom maar ingeruild met een spectralis. Ik zou bijna zeggen: "Deze blijft wel echt!" :D

[edit] hehe, posts in nieuwe leden tellen niet mee :/

Back