• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] micro modular

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
Te koop:

1 maal micromodular +adaptor
1 maal handleiding
1 maal editor PC
1 maal cd vol patches stuk of 5000? gerangschikt in bass, lead, drum enz. en deze zijn weer onder verdeelt.

gaat weg voor 350 euro en is op te halen in amersfoort

heb je intresse moet je maar even contacten.

gegroet bass-molecules

Origineel geplaatst door bass-molecules
NIEMAND:confused:

ik heb hetzelfde hier met een nieuw in doos geval ...
Niet echt populair denk ik ... terwijl het toch een tof ding is ...
dus wil je er 2.. jullie weten ons te vinden 8D

kijk ik dacht geef een DSFmer de kans om een leuk bakkie te scoren.

zoiets van : geinig voor weinig.

maar als ik hem hier niet kan slijten dan gaat hij morgen op ebay.de.

OF IEMAND WIL RUILEN TEGEN EEN RM1X OF EEN ANDERE SEQUENCER

nu of nooit.

ja shit ik wil er al een tijdje een en €350,- is echt een goeie 2e hands prijs tegenwoordig (sinds ze de duitse prijzen gelijk hebben getrokken met de nederlandse...) maar (ja, zucht, standaard antwoord) ik heb ff geen geld..
's trouwens niet helemaal waar want ik ga binnenkort eindelijk 's die Event 20/20's halen...en daarna die midibox sequencer bouwen...
maar ff geen geld voor synths dus.
ik denk trouwens wel dat als je 'm op ebay.de zet dat je d'r meer dan 350 voor krijgt.

Wordt zeer gewaardeerd ...

Wordt zeer gewaardeerd ...

Origineel geplaatst door bass-molecules
kijk ik dacht geef een DSFmer de kans om een leuk bakkie te scoren.

zoiets van : geinig voor weinig.

nu of nooit.

;) trust me!

Origineel geplaatst door MPCman
Ik heb wel interesse in een Micro Modular.. heb een Roland Alpha Juno 1 in de aanbieding om te ruilen.

is niet echt een optie, maar ben wel even benieuwd of de PG300 er ook bij zit. om eerlijk te zeggen heb je met micro natuurlijk ook een juno1 en nog veel meer :D

gegroet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back