Dr. Pad I,II&III op MP

RSB

Whoehahaha
Lijkt mij een leuk setje.
175euro voor de drie. Ik weet niet of dat duur is. Lijkt mij wel mee te vallen.

Zoek op Marktplaats naar:
Advertentienr.:11966739513

Attachments

• drpad.jpg
    drpad.jpg
    57,2 KB · Bekeken: 100
geen idee oft leuk klinkt
ist analoog - wel een aantal parameters te editten per pad

die snare pad lijkt me wel lol
amdek [ roland ] heeft ook dit soort trigger bare pads met div knobs erop
:halleluja checkit ..koop t enje weet t
en share it !! *D

Een paar maanden geleden heb ik een setje bestaande uit 1x dr. pad 1, 2x pad 2 en 1x pad 3, 2x standaards, 1x mengpaneeltje (4 kanaals van Soundlab), kabels en voeding voor 100 euro gekocht. Leuk setje met een aantal goed bruikbare sounds, maar ook een paar zeer gedateerde klanken. Persoonlijk vind ik 175 euro dan ook aan de hoge kant.

Op http://www.keyboardmuseum.org/d_machines/vdrums.html vindt je diverse virtuele drummachines waaronder ook de dr. pad 1 t/m 3. Geeft een goed beeld van de mogelijkheden van deze apparaatjes.

Ik heb onlangs de iii verkocht voor 25 euro...(in doos met handleiding) Je krijgt dan 6 oude samples in een kastje waar je op kan slaan. Big deal. 175 is belachelijk veel geld voor die ouwe meuk.

Een paar maanden geleden heb ik een setje bestaande uit 1x dr. pad 1, 2x pad 2 en 1x pad 3, 2x standaards, 1x mengpaneeltje (4 kanaals van Soundlab), kabels en voeding voor 100 euro gekocht. Leuk setje met een aantal goed bruikbare sounds, maar ook een paar zeer gedateerde klanken. Persoonlijk vind ik 175 euro dan ook aan de hoge kant.

Op http://www.keyboardmuseum.org/d_machines/vdrums.html vindt je diverse virtuele drummachines waaronder ook de dr. pad 1 t/m 3. Geeft een goed beeld van de mogelijkheden van deze apparaatjes.[/B]

vooral de 1 en de 3 lijken me nuttige pads

-edit-

dit lijken me pas nuttige pads:

mpd4.jpg

mpd1b.jpg

als je geen zin hebt in een spds als midi controller, en ook geen zin hebt in een losse kast voor triggers en dan een trigger to midi converter.

Geweldige oplossing.

Laatst gewijzigd:
Back