JB-Remix
Ingeburgerd
Hallo allemaal !!
Ik heb een probleempje en ik hoop dat iemand hier DE oplossing weet !! :confused:
Een tijdje terug heb ik (2de hands) een Akai S3000XL gekocht. Nu wil ik hem 'bedienen' via SCSI dmv Mesa II.
Met mijn 'oude' S2000 heb ik hiermee nooit problemen gehad (en nog steeds niet !) Maar met de S3000XL wilk het maar
niet lukken :confused:
\
Wat ik ook probeer....mijn pc ziet hem als (letterlijk !!) een 'schoppen-teken' (uit een kaartspel) en een rondje met een pijltje erop, rechts naar boven wijzend !?!?
De pc herkend wel het ID nummer van de S3000XL.......maar doet er verder niets mee....hij is dus ook niet terug te vinden in mijn systeem.
Bij de S2000 herkend hij zowel ID als naam van de sampler....en zet hem dus ook zonder moeite in het systeem.
Ik heb verder 2 verschillende SCSI kaarten, SCSI kabels (50-25) en PC's geprobeerd.....maar dat hielp allemaal niet ??
Nogmaals....met de S2000 verloopt alles prima !
Heeft iemand hoer ervaring mee ?????? Of weet iemand een oplossing ??!!
Alvast bedankt !!
Grts. Jerry
Ik heb een probleempje en ik hoop dat iemand hier DE oplossing weet !! :confused:
Een tijdje terug heb ik (2de hands) een Akai S3000XL gekocht. Nu wil ik hem 'bedienen' via SCSI dmv Mesa II.
Met mijn 'oude' S2000 heb ik hiermee nooit problemen gehad (en nog steeds niet !) Maar met de S3000XL wilk het maar
niet lukken :confused:
\Wat ik ook probeer....mijn pc ziet hem als (letterlijk !!) een 'schoppen-teken' (uit een kaartspel) en een rondje met een pijltje erop, rechts naar boven wijzend !?!?
De pc herkend wel het ID nummer van de S3000XL.......maar doet er verder niets mee....hij is dus ook niet terug te vinden in mijn systeem.
Bij de S2000 herkend hij zowel ID als naam van de sampler....en zet hem dus ook zonder moeite in het systeem.
Ik heb verder 2 verschillende SCSI kaarten, SCSI kabels (50-25) en PC's geprobeerd.....maar dat hielp allemaal niet ??
Nogmaals....met de S2000 verloopt alles prima !
Heeft iemand hoer ervaring mee ?????? Of weet iemand een oplossing ??!!
Alvast bedankt !!
Grts. Jerry