Mc 909 Usb Stick

Tremor

Master Chief
Heeft iemand ervaring met het volgende;

Je kunt met je MC909 *.WAV bestanden naar je PC converteren. Dus eigenlijk een complete SONG als *.WAV wegschrijven. Simpel.

Ik wil via een USB Adapter *.WAV schrijven naar mijn nog simpelere 2GB USB Stick. Deze stick heeft natuurlijk geen USB/B connector maar dat valt wel te overkomen.

Wil een van de goeroes zijn ervaring delen?

Rechtstreeks streamen naar USB stick via Reader of verloopstekker?

Geeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzz :eureka:

Volgens mij kan je met de MC-909 (zonder computer) niet rechtstreeks streamen naar een USB-stick.
Mocht je deze vraag stellen omdat je computer en je MC-909 niet in dezelfde ruimte staan en je niet constant het ene apparaat naar het andere wil slepen, dan heb ik nog een tip voor je (ik hoor het wel).

Hallo Tremor,
Via een PB gaf je aan interesse voor de tip te hebben. Ik plaats hem maar in de draad, misschien hebben anderen er zo nog wat aan.

De tip:
Koop een SmartMedia-cardreader voor je computer en een SmartMedia-card voor je MC-909. Save je wave files op de SM-card. Stop je SM-card in de cardreader op je computer en je kunt je wave files kopieren.
Let op! Je kunt je wave files dus kopieren; waarschijnlijk niet verplaatsen of deleten via de computer. Ik heb dat per ongeluk toch gedaan in het interne geheugen van de MC-909 en dat is daardoor beschadigd geraakt:stupid:stupid :stupid

Back