Schematic Publisher

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Hiero een handig programma voor de doe-het-zalver. Geen gepruts meer met pampepertjes maar een echt schemamaakmaker. Na het installeren het programma openen en "import/export" aanklikken dan "import parts library" en het bijgeleverde "schematiclibrary.spt" inladen en your ready to go!!!!:walker:

edit (ProtoHuman):bijlage verwijderd, wel hier te downloaden:
http://www.musicfromouterspace.com/SchematicEditorPromo/schempubdownloadpage.html

Last edited by a moderator:
Heb je keurig schriftelijke toestemming gevraagd om dit te mogen kopieƫren? In de license staat namelijk:

(...) copying or reproduction of the software to any other server or location for further reproduction or redistribution is expressly prohibited without authorization and witten permission from RJWSoft.

Je kunt het Synthforum aardig in de problemen brengen met dit soort uploads.

Het was netter geweest als je er gewoon naar had gelinkt ipv het zomaar te kopieeren:
http://www.musicfromouterspace.com/SchematicEditorPromo/schematicpubwebpage.html

Nee daar was ik me niet van bewust. Ik heb jou link gevolgd en dat is niet de site waar ik hem van heb gedownload. Dus hij komt al op meerdere sites voor. Ik heb nu de readmefirst text voor me en ach lees zelf maar...

To install Schematic Publisher, please run setup.exe from folder
"Schematic_Publisher_INSTALL".
After install is complete, please copy the remaining 3 files to
the program folder (c:\Program Files\Ray Wilson\SchematicEditor_Jan_4_2004\)

Run the program, choose "Import/Export" from the menu and click on
"Import Parts Library". Point to the file "schematiclibrary.spt"

Next you can open a sample schematic of a cool sequener by choosing
FILE-OPEN and point to "sequencer.sch"

This program helps a lot to draw own schematics.

After a schematic is finished, you are able to export it to the clipboard
and paste it as a new image into your favourite graphic editor like
Photoshop etc. Now it can be saved as JPG.

Greetings

Ray Wilson / RJWSoft

This programm is FREEWARE.

dus volgens mij kan je hem gewoon verspreiden. Deze readme zit in deze zipfile. Check zelf maar.

En het is niet mijn intentie om het SF in problemen te brengen maar juist om iedereen te helpen op wat voor manier dan ook.:geslaagd:

Maar ik zie dat me bijlage alweer verwijderd is wat volgens mij dus niet hoeft aangezien het FREEWARE is. Of rust daar ook copyright op?

Dus hij komt al op meerdere sites voor.

Als anderen het ook doen maakt dat het nog niet direct legaal.

This programm is FREEWARE.

dus volgens mij kan je hem gewoon verspreiden. Deze readme zit in deze zipfile. Check zelf maar.

Freeware is wat anders dan dat je hem gewoon mag verspreiden. Freeware wil alleen zeggen dat het het gratis mag gebruiken. In de License staat vrij duidelijk dat je hem niet zelf mag verspreiden zonder toestemming.

Origineel geplaatst door DenDer
Maar ik zie dat me bijlage alweer verwijderd is wat volgens mij dus niet hoeft aangezien het FREEWARE is. Of rust daar ook copyright op?
Bericht door een moderator:
In de licence agreement van het programma staat dat verspreiding van de software is voorbehouden aan RWJSoft, tenzij uitdrukkelijk toestemming is gevraagd aan RWJSoft. Vandaar dat ik 'm heb verwijderd. Het programma is natuurlijk wel gewoon gratis te downloaden vanaf hun website :).
http://www.musicfromouterspace.com/SchematicEditorPromo/schempubdownloadpage.html

Ok...dan is dat bij deze ook voor mij helder.....gelukkig heb je er een link bij geplaatst dus voor ieder die hem wil hebben kan dat alsnog ;) Ik zal de volgende keer beter opletten:stupid maar thnx etaoin voor je oplettendheid:okdan: jij ook proto

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back