Musikmesse, Frankfurt

Orgineel geplaatst door Ralf T
Hmmm... Ik heb gisteren nog even op de kaart gekeken, maar Frankfurt is mij toch iets te ver...

Te ver? Als ik een auto had zou ik zeker gaan, ook al moet ik om 5.00 uur vertrekken.
Kunnen we niet een bus regelen? Laat meteen wat "Dutch Synth forum" T-shirts en petjes maken, dan kunnen we elkaar beter herkennen als we daar rond lopen.

Ja, ik wil eigenlijk ook wel gaan... Misschien dat ik toch wel ga (ik ben zo lekker consequent). Je kan immers lekker hard rijden in Duitsland 8) Iets collectiefs is natuurlijk ook fantastisch. Wat vindt de rest?

Orgineel geplaatst door wiener303

Te ver? Als ik een auto had zou ik zeker gaan, ook al moet ik om 5.00 uur vertrekken.
Kunnen we niet een bus regelen? Laat meteen wat "Dutch Synth forum" T-shirts en petjes maken, dan kunnen we elkaar beter herkennen als we daar rond lopen.
ja en op de terug weg net voor aankomst onder banken gaan zitten zeker

:-P

messe

messe

ik sluit me aan bij wiener 303, lijkt me erg leuk z;n bus met alles er op en aan :o 8o) :o
he wiener 303 laat het maar horen wat je van plan bent.

Ik wil best wel wat regelen,. maar heb hier totaal geen ervaring mee.
Waar kan je goedkoop een bus huren e.d?
Zal alvast gaan zoeken of ik wat vind:
Is dit wat?: http://www.busverhuur.net/
Moet ik niet eerst weten hoeveel mensen meewillen, en ook echt meegaan? Waar de opstapplaatsen zijn enzo.

Dus als jullie echt mee willen gaan, laat het dan FF weten, dan weet ik of ik serieus verder moet zoeken.

Kunnen muziekzaken niet gratis entree kaartjes regelen ofzo?

als je student bent (en misschien ook wel gewoon) kan je bij de univeriteit Utrecht (bv) behoorlijk goedkoop busjes huren..

Olaf

NTB

NTB

Boost,
Ik ken de NTB en het bijbehorende blad wel hoor, voordat je je onzeker gaat voelen. :)
ik bedenk me dat ik dus wel eens jouw artikelen zit te lezen.
Ik vind het erg leuk dat ze dat soort dingen nu ook in het blad hebben. lange tijd was het toch een beetje een nuffig jazz/klassiek blaadje.
Dat wou ik maar even melden.

ik ben ook lid, maar dat spreekt voor zich.
Als je componeert/muziek uitbrengt.......altijd lid worden van een vakbond.
je weet maar nooit.

Groetjes, Marcel

Messe meeting

Messe meeting

Hmmmmm...

Wordt er uiteindelijk nog iets geregeld op de Messe??

Er werd wat geopperd om iets af te spreken in Frankfurt. Maar volgens mij zijn er nog geen plannen afgesproken.

(Ik ga van dinsdag tot en met donderdag)

Misschien slim om alle mensen die echt mee gaan effe op een rijtje te zetten en dan ook of ze met de auto gaan wanneer en hoeveel plek ze in de auto beschikbaar stellen voor anderen:

Als je het nu volgend stukje dan in iedere post kopieert krijg je vanzelf een lijst....

Musikmesse post follow-up 13-17 mrt

Lidnaam.......Naam........auto(j/n).......Plaatsen....datum.....overige

Speady.........Erik..............n...................nvt...........alle............--.....

Speady.........Erik..............n...................nvt...........alle............--.....
JohnnyBusca.Jeroen.........n...................nvt...........15-16........--.....

JohnnyBusca.Jeroen.........n...................nvt...........15-16........--.....
Yawgmoth....Martijn..........j....................3 vrij........16 of 17...vertrek Leeuwarden, draait alleen Frans Bauer op autoradio, route Leeuwarden - Apeldoorn- Arnhem - Mofrika of
Haarlem - Utrecht - weet ik nog niet - mofrika

Greetz,

Yawgmoth

Sjemig wat moeilijk allemaal.

Ik ga dus zelf met m'n eigen leasebak en had al 2 plekken bezet. (oa. JohnnyB) en heb dus nog 1 plek over.
Wilde dus za ochtend voor het donker al vanuit Eindhoven naar Frankfurt scheuren zodat we er rond 9uur voor de ingang staan.
Als je dan op tijd bij mij wilt zijn kun je voor nop mee. (entree voor de messe mag je zelf dokken) Hebbie s'ochtens moeite om je nest uit te rollen (vooral op za ochtenden) moet je het maar zelf uitzoeken.

En mocht je onverhoopt nog iets kopen dan moet het in de kofferbak passen anders hebbie pech. ;)
En als je CD meeneemt (liefst homebrew) helemaal OK want die radio in .de is behoorlijk k vd b. (als het maar geen F B is )

En voor de mensen die die za ook op de Messe zijn denk ik wel dat iets afspreken moet gaan werken. Als we dan van allemaal elkaar het 06 nummer hebben dan is het allemaal makkelijker want die Messe is dus echt groot. En of bij een vreetschuur of een stand met analoge gear lijkt me een goede plek om af te spreken.

Yawgmoth....Martijn..........j....................3 vrij........16 of 17...vertrek Leeuwarden, draait alleen Frans Bauer op autoradio, route Leeuwarden - Apeldoorn- Arnhem - Mofrika of
BamBam.......Marc...........j en n............NZT...........alle ............--.....

ik kan alleen niemand meenemen daar wij met de zaak daar naartoe gaan.

met z'n alle over de beurs lopen gaat wel.

Na lang in onzekerheid te hebben gezeten, volgt hier mijn toevoeging.

BamBam.......Marc...........j en n............NZT...........alle ............--.....
Wiener303....Frank.........niet zelf.........nvt.............13..............--

Ik ga met msc mee.

Oxendrox..

Oxendrox..

Code:
Lidnaam.......Naam.........auto(j/n).......Plaatsen......datum.....overige 

Speady........Erik...........n..............nvt...........alle........--..... 
JohnnyBusca...Jeroen.........n..............nvt...........15-16.......--..... 
Yawgmoth......Martijn........j..............3 vrij........16 of 17...vertrek Leeuwarden, draait alleen Frans Bauer op autoradio, route Leeuwarden - Apeldoorn- Arnhem - Mofrika of 
BamBam........Marc...........j en n.........NZT...........alle .......--..... 
Wiener303.....Frank........niet zelf........nvt...........13..........--.....
CraZ..........Ernst Jan......j..............3 vrij........15-16......avond tevoren vertrekken, cheap hotel en dito bier (anyone?)

Superbooth..

Superbooth..

Ik hoorde Johnny er al eens over.. maar check dit. Superbooth 2002.. analoge freaks united, verdeeld over twee 'booths' op de Messe.. http://www.superbooth.com

Met:

• Jomox
  • Big Briar
  • Sherman
  • Analogue Solutions
  • Doepfer
  • Future Retro
  • HDB Audio
  • Vermona
  • Tidal Music Electronics
  • Elektron
  • Technosaurus
  • Schneiders Buero
  • M.E.S.I.

Waar dan: Hal 6.0, stands B16 en C16

Lidnaam.......Naam.........auto(j/n).......Plaatsen......datum.....overige

Speady........Erik...........n..............nvt...........alle........--.....
JohnnyBusca...Jeroen.........n..............nvt...........15-16.......--.....
Yawgmoth......Martijn........j..............3 vrij........16 of 17...vertrek Leeuwarden, draait alleen Frans Bauer op autoradio, route Leeuwarden - Apeldoorn- Arnhem - Mofrika of
BamBam........Marc...........j en n.........NZT...........alle .......--.....
Wiener303.....Frank........niet zelf........nvt...........13..........--.....
CraZ..........Ernst Jan......j..............3 vrij........15-16......avond tevoren vertrekken, cheap hotel en dito bier (anyone?)
nick nova.....Ken........j...........3 vrij........15-16.......hotel-ideetje, i'm in, wie nog? Rij via Antwerpen, Eindhoven, Venlo?, Dusseldorf, Keulen, Frankfurt.
--------------------------------------------------------------------------------

Misschien ergens onderweg gezamenlijke ontmoeting? Suggesties? Wil iemand nog mee?

Back