Elektronische afvalberg,...

tja voor mij geldt dat ik liever dingen ophaal en wegbreng. Ook bij eventuele reparatie. Bij koop/verkoop vind ik het altijd wel prettig om degene met wie ik zakendoe in de ogen te kunnen kijken.

Met benodigde reparatie zie ik het als het wegbrengen van een patiënt... Ik ben er domweg te zuinig op.

(net als bij een mogelijke verhuizing, er komt maar één klootzak aan mijn apparatuur en die klootzak ben ik, als ik het dan uit m'n handen laat glippen, dan ben ik zelf de ........ toch?)

Bij mijn verhuizingen ook. Al mijn muziek- en audiospullen gaan - bij voorkeur op een andere dag - in mijn eigen auto door mij bestuurd naar de nieuwe plek.

Maar die desinteresse/domheid van sommige mensen verbaasd me wel... en dan gek vinden dat ik boos word als iemand tijdens het opruimen na een jamsessie ff iets op mijn dx-200 legt. Wat denk je, dat die draaiknopjes van beton gemaakt zijn en in het apparaat vastgelast zitten ofzo?

Bij mijn verhuizingen ook. Al mijn muziek- en audiospullen gaan - bij voorkeur op een andere dag - in mijn eigen auto door mij bestuurd naar de nieuwe plek.

Ja, een vriend van mij koos net voor een professionele verhuizer om breekbare dingen te verhuizen omdat die kerels verzekerd zijn indien er iets valt (indien het om een deftige verhuisfirma gaat natuurlijk), en zelf ben je natuurlijk niet echt verzekerd. Er geldt natuurlijk wel dat je er dan de hele tijd moet bij blijven om te zien hoe ze met je materiaal omgaan.

Ikzelf heb ook alles een dagje vroeger met de auto verhuisd. Helemaal zelf gedaan, ook mijn vrouw had ik liever niet ter hulp. Natuurlijk heb ik wel gevloekt omdat mijn nieuwe studio op de derde verdieping is en ik alles langs de trap omhoog moest sleuren. :bekdicht:

Korg SP-250. Opgestuurd helemaal los in de doos zonder opvulmateriaal. Totalloss.
Roland JX10. Opgestuurd in hoes. Display gebroken, diverse toetsen afgebroken.

...droevig ;{ en zo komt TNT aan zijn slechte naam...

Ik probeer mijn spullen ook altijd hufterproof in te pakken, en nog nooit problemen gehad.

Back