Defecte LED's Supernova II

jrs

Live performer
Sinds vanavond heb ik problemen met m'n supernova 2, Alle leds aan de linkerkant van de synth functioneren niet meer.
De functies die eronder zitten werken nog wel.
Vreemd is ook dat als ik de synth aan en uit zet, sommige led's wel continue blijven branden maar niet reageren.

Is er iemand met hetzelfde probleem of weet een oplossing?

Ik heb hem volledig gereset, maar helaas zonder resultaat. Heb ik professionele hulp nodig (red. novation) ?

Zou kortsluiting kunnen zijn... service van Novation is daarintegen SUPER, 10 met een griffel zonder flauwekul ;)

gr. Mario

Ik ga hem gewoon maar opsturen denk ik, met pijn want het is echt wel een leuk apparaat om te missen.!!

Een paar ledjes vervangen is niet zo moeilijk, hoor...8D Als je 'm niet te lang wil missen, zou ik het lekker zelf doen, of door een handige kennis laten doen ofzo...

Origineel geplaatst door marten
Een paar ledjes vervangen is niet zo moeilijk, hoor...8D Als je 'm niet te lang wil missen, zou ik het lekker zelf doen, of door een handige kennis laten doen ofzo...

kan ook een led driver zijn en dan moet je wel weten welke chip je moet vervangen
en het zou ook nog een slechte kabel intern kunnen zijn of dat de kabel slecht kontakt maakt

Origineel geplaatst door zoe
kan ook een led driver zijn en dan moet je wel weten welke chip je moet vervangen
en het zou ook nog een slechte kabel intern kunnen zijn of dat de kabel slecht kontakt maakt

Da's natuurlijk ook weer zo...:D

Het is inderdaad een driver en niet de LED's zelf want zoals hierboven staat, doen ze het soms allemaal :stupid

Back