Mooie MT600 MOD

kan je die niet beter met midi/cc aansturen ? bij de poly 800 heb je ook zo'n cut of en res mod maar volgens mij is dat met midi/cc tocgh echt handiger ivm recorden .. of kan dat gewoon weg niet ? want die sweeps kan je dus niet als controller data opnemen toch ?

Op de Poly800 kan dat niet. De Moogslayer maakt een veel bruter gebruik van het filter omdat het bereik en diepte over een grotere range aangestuurd wordt. De boel kan je dan tot heerlijke zelfoscillatie krijgen. Van conusflappend laag tot tergend hoog.

Origineel geplaatst door MadR
kan je die niet beter met midi/cc aansturen ?
Nee joh, dat ding is niet te programmen (ook niet over midi) en stuurt alleen midi note en pitchbend informatie uit...

Die mods grijpen direct in je signaal in....ik vind het igg zeer kunstig gedaan.

bij de poly 800 heb je ook zo'n cut of en res mod maar volgens mij is dat met midi/cc tocgh echt handiger ivm recorden .. of kan dat gewoon weg niet ?
Nee. Helaas niet.

want die sweeps kan je dus niet als controller data opnemen toch ?
Nee. Je hebt het hier over een keyboard dat je voor twee tientjes op de kop kan tikken (heb ik tenminste gedaan) en waar je voor een paar euro een hele leuke midi aanstuurbare bak met analoge filters van kan maken.

Ik vindt dat wel wat!

Origineel geplaatst door bazziman
Nee joh, dat ding is niet te programmen (ook niet over midi) en stuurt alleen midi note en pitchbend informatie uit...

Die mods grijpen direct in je signaal in....ik vind het igg zeer kunstig gedaan.

Nee. Helaas niet.

Nee. Je hebt het hier over een keyboard dat je voor twee tientjes op de kop kan tikken (heb ik tenminste gedaan) en waar je voor een paar euro een hele leuke midi aanstuurbare bak met analoge filters van kan maken.

Ik vindt dat wel wat!

je kan dus alleen midi note on en off doen .. das wel jammer ..
Maar het klinkt wel lekker .. alleen die cutof kunnen aansturen met midi of cv/gate vind ik wel belangrijk

Back