Vince clarke uit verkoop..

Origineel geplaatst door r.5
Lijkt mij helemaal geen schimmel te zijn maar duivenpoep...

Vraag me eigenlijk af of deze toestellen beter zouden klinken omdat een voze bekende dopehead op gepield heeft...

Gelukkig alles is alleen maar ondergescheten....

en natuurlijk klinkt dat beter, als het van een dopehead is geweest..anders ga je dat ook niet uitgbreid adverteren..

wat gruiziger...precies dat beetje dat vele produkties missen..die spullen zijn een fortuin waard,

raar eigenlijk dat die spullen er eigenlijk nog zijn en niet nar binnen zijn gewerkt. zouden ze dan toch niet de eigendom zijn van deze gevierde artiest..

murc :confused:

Christus zeg wat zijn jullie een stel zeikerds, jullie zitten er tegen aan te pissen alsof het je lieve lust is. De grap is dat jullie maar wat graag die shit zouden willen hebben..
Jullie weten net zo goed als ik dat zelfs al zet je spullen in opslag het heel snel stoffig en smerig wordt, zeker in een paar jaar tijd. Beter stoffig dan dat er 20 mensen aan hebben zitten kutten en opengemaakt en gesoldeerd etc..

R

we zijn niet argeloos..

die roepen ooooojhhh spulletjes vande beroemde VC...hier is mijn creditcard..boek maar af wat je wil hebben..

maar je hebt gelijk..schijnbaar alles aleen maar ondergepoept..maar wel regelmatig geservised....?

wat is regelmatig eigenlijk..1z in de 10 jaar..? omdat het stuk is gegaan omdat het niet gebruikt is en het apparaat de spanning niet meer door de printjes wilde hebben..

maar goed, da's veel beter dat als er door die beroemdheid aan gezeten is...

het is toch wel duivenpoep he,...weten wij dat wel zeker....???

Murc :D zeikerd...

Origineel geplaatst door Arv
Christus zeg wat zijn jullie een stel zeikerds, jullie zitten er tegen aan te pissen alsof het je lieve lust is. De grap is dat jullie maar wat graag die shit zouden willen hebben..

:) even lekker uitpakken....

op de eerste foto van de 2 echo's zie je toch echt een soort schimmel en met name op tolex vind ik dat zeer smerig, een lucht die er niet uitgaat. even los van wat zulke opslagomstandigheden mogelijk met de binnenkant zouden doen: nee, ik wil die spullen echt niet hebben.

er zitten veel recorders bij....vocht geeft natuurlijk juist dat extraatje voor de koppen dat extraatje dat wij niet hebben..in onze doorzonwoning met Centrale Verwarming...

Ik hoop dat ik het mag kopen..deze special treated very rare apparature....from the famous muscician..blah blah blah.

Murc:L

""""Ik hoop dat ik het mag kopen..deze special treated very rare apparature....from the famous muscician..blah blah blah"".

======================================================================

volgens mij gaat het niet zo goed met de verkoop..

vraagprijzen blijven vrolijk staan..

er wordt niet geboden...HOE kan dit NU..?

zulke prachtige spullen,

zo'n geweldige artiest,

komop mannen, het zijn maar PONDEN...laatste kans..voor deze geweldige sale...haast U, haast U, haast U,..

Murc

Back