Hoi

Hallo CollegaBelg ;)

aangezien je toch wel verschillende instrumenten speelt, denk ik dat er wel mensen geïnteresseerd zijn om toch ns te horen wat je kan ;)

grtz
Danny

:biertje: welkom!

Origineel geplaatst door bitnoise
Hallo CollegaBelg ;)

aangezien je toch wel verschillende instrumenten speelt, denk ik dat er wel mensen geïnteresseerd zijn om toch ns te horen wat je kan ;)

grtz
Danny
Hoi

Als je beathead intikt op youtube , dan kom je uit op een paar beatboxfilmpjes van me.
Een paar hiphopbeats zijn te vinden op www.soundclick.com/thegreenhouse

Maar ik ben momenteel aan het zien om wat nieuw materiaal aan te schaffen om die dingen wat professioneler aan te pakken.

Terwijl ik hier toch promo aan het maken ben, ;) ik ben ook webmaster van http://www.beatbox.be , vooral op het forum is een gigantische hoop info en filmpjes te vinden over beatbox. De site wordt trouwes binnenkort upgedate, niet letten op de vlagjes :)

Greetz

Dank je,

ps: het forum is vernieuwd, maar er zit nog een bug in, denk ik. Want ik heb volgens mn profiel maar 1 post, en hier stonden er al twee van me.
Dit is geen bug maar bewust uitgezet in het Nieuwe Leden-forum omdat sommige leden in het verleden overdreven veel Nieuwe Leden-threads omhoog gingen schoppen om zo hun postaantal te verhogen. Hierdoor werd het forum nogal onoverzichtelijk.

Oh ja, welkom natuurlijk! :biertje:

Back