• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[ TE KOOP] Korg Wavestation & Korg 707

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cozko

Ouwe rot
Ik heb na lang nadenken besloten mijn twee getrouwe Korgjes in de aanbieding te doen.

Korg Wavestation EX: hele bekende bak lijkt me. Verkeert in goede staat, nieuwe display (geen backlight!!!), en + 100 soundbanks on CDrom + ROM-card.

Korg 707; misschien enige introductie nodig???
Oké: synthese à la DX21/100 (dus ranzige 4-op fm) maar dan met analoge bediening en 4-octaafs aanslaggevoelig keyboard + aftertouch. Bovendien prima geschikt als 'omhangbord'. Werkt ook op batterijen, dus ook leuk voor bij 'de laptop in het veld'.

Mogen samen weg voor 600 pleurooz.

P.S. Ben misschien ookwel geintesseerd in ruilwaar (bijbetalen van..??) bijv: K-Station, MicroKorg, Rs7000, DX200, JD800, K5000S, MicroQ, SY99, MS2000, JV2080...etc (zeker geen CS1x, MC303 enzo!!! sorry )

PB(!!!) je bod/aanbieding :)

Laatst gewijzigd:
Volgens mij had Shivah het er gisteren in de chat over dat hij graag (weer) een Korg 707 wilde hebben.

Klopt Onacid shiva wil er al maanden een.
Shiva pb hem even en vraag of hij hem los verkoopt :)
als je natuurlijk poen hebt :)

t is december he... Niemand koopt nu gear (tot die 13e maand binnenkomt hehe) dus je zult nog heel ff je geduld op de proef moeten stellen !

Origineel geplaatst door murphi
t is december he... Niemand koopt nu gear (tot die 13e maand binnenkomt hehe) dus je zult nog heel ff je geduld op de proef moeten stellen !

Die komt toch meestal in november al???? ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back