sms303 WHAT UR WATCHIN'?!?! Lid sinds 28 Maart 2004 Berichten 3.844 Locatie Rotterodamus 11 november 2007 #1 Ik ben op zoek naar een PCI geluidskaart met 2x analoog in/out wie maakt me bly? over de prijs worden we het wel eens!
Ik ben op zoek naar een PCI geluidskaart met 2x analoog in/out wie maakt me bly? over de prijs worden we het wel eens!
sms303 WHAT UR WATCHIN'?!?! Lid sinds 28 Maart 2004 Berichten 3.844 Locatie Rotterodamus 12 november 2007 #2 Niemand????? Het hoeft geen krachtige kaart te zijn. omdat ik geen VST's gebruik.... Tips zijn welkom, merknaam/type etc om gericht te kunnen zoeken!
Niemand????? Het hoeft geen krachtige kaart te zijn. omdat ik geen VST's gebruik.... Tips zijn welkom, merknaam/type etc om gericht te kunnen zoeken!
Ethereal Instant Fuck-up Lid sinds 25 februari 2003 Berichten 1.511 Locatie Varsseveld 12 november 2007 #3 sms303 schreef: Niemand????? Het hoeft geen krachtige kaart te zijn. omdat ik geen VST's gebruik.... Tips zijn welkom, merknaam/type etc om gericht te kunnen zoeken! Zie meer... Audiophile 24/96? Goedkoop en aan de reacties te zien een erg betrouwbare en fijne kaart!
sms303 schreef: Niemand????? Het hoeft geen krachtige kaart te zijn. omdat ik geen VST's gebruik.... Tips zijn welkom, merknaam/type etc om gericht te kunnen zoeken! Zie meer... Audiophile 24/96? Goedkoop en aan de reacties te zien een erg betrouwbare en fijne kaart!