76 of 88 toetsenapparaat, gewogen toetsen tbv piano studie

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
en of het dan een synth is met een mooi pianogeluid, een electrische piano, of een masterkeyboard, dat is de tweede vraag. het gaat me er vooral om, een goed toetsenbord te vinden waarop mijn dochtertje haar pianolessen kan oefenen, waarbij de feel een echte piano zovee mogelijk benadert, zodat ze ook wat sterker wordt in haar handen.
ik heb nl geen zin in een echte piano in huis. is erg zwaar en ik heb weleens gedroomd dat mijn vrouw ervandoor ging met de pianostemmer.
stomme droom natuurlijk, maar ik ben voorzichtig.

ik wil kopen, of evt ruilen (zie de se-1 en moog eq die ik hier te koop heb. over de videocamera enz van marktplaats zal ik het niet hebben.)

bedankt.
ik denk dat die yamaha te duur is, wel een mooi apparaat en ik heb er al 1 met vraagprijs net onder de 600 gevonden, die ga ik eens checken. de fp4 verdiep ik me ook nog in jeroen, hoewel 750 (600 ook al trouwens, ik had gehoopt zo rond de 400-500 te slagen en het liefst 400 dan) boven mijn aanvankelijke budget is.
het is gewoon een platte bak? zonder standaard (ik zag op de site een paar uitvoeringen). hij heeft ingebouwde speakers zag ik, de pedalen, zijn die standaard?
bij musicstorekoeln zag ik een korg voor onderde 500 nieuw en ik had ook al gedacht aan oberheim of m-audio masterkeyboards, of evt de kurzweil 76.
pas zag ik nog een goedkope asr88, maar die heeft wel een erg zware aanslag, als ik me goed herinner?!
voor zover bedankt. ik ga nu de schuur opruimen en de nieuwe zijkanten aan mijn pro-one monteren.

:slotje::doei:

deze mag dicht, we naderen de 5 jaar en 6500 berichten. tijd om af te bouwen.

Status
Please reply by conversation.
Back