Autechre + support acts Rob Hall & SND @ Melkweg

...dan ligt mijn special-edition cd als het goed is dus ook thuis op me te wachten.. (nog wel een weekje wachten, maar dan kan ik hem dan eindelijk gaan luisteren)

Afgelopen dinsdag heb ik het nieuwe album ontvangen als special edition met bonus disc.

Ik heb hem ook gekocht, maar als ik nu zie waarvoor hij op ebay van eigenaar wisselt, begin ik te twijfelen of ik hem ga houden...

Ik heb hem ook gekocht, maar als ik nu zie waarvoor hij op ebay van eigenaar wisselt, begin ik te twijfelen of ik hem ga houden...

Ooh?? Voor hoeveel??

In ieder geval ga ik hem zowiezo houden. Van Aphex Twin heb ik bijvoorbeeld ook die Analord serie compleet inclusief bijbehorende map. Ik weet zeker dat ik die ook voor heel veel geld kan verkopen. Ik vind het leuker om een limited edition te hebben, dan het geld wat je ervoor kunt krijgen.

deze
heeft nog drie uur te gaan....

Ik denk ook niet dat ik hem verkoop, maar ik begrijp niet dat ze dit soort releases zo erg limited maken; je weet vooraf al dat een groot aantal alleen via een handelaar bij de echte fans aankomt voor x maal het initiƫle bedrag.
AFX - Hangable Auto Bulb 12"s waren ook achterlijk duur, maar gelukkig voor de fans werd hij ge-re-released (ik heb toen daarna de mijne verkocht, de cd gekocht en voor 'de winst' een aantal andere cd's kunnen kopen).

Ik heb ooit gehoord dat autechre bij warp had bedongen dat hun normale releases altijd beschikbaar blijven, om te voorkomen dat ze collector items worden, maar als ik dit zo zie is dat dus niet helemaal gelukt.

Huidig bod staat op 198 euro!!! Damn, niet normaal zeg. Dat had ik niet verwacht van deze cd. Had ik er gelijk 10 moeten bestellen achteraf...

De normale release is overigens natuurlijk ook gewoon te koop. Ze hebben daar alleen een extra versie bij gemaakt in de vorm van deze limited versie. Het is ook niet hun eerste keer dat ze dit doen. De Basscad EP was bijvoorbeeld naast de normale versie ook verkrijgbaar in een limited 10" edition en verpakt in een speciaal doosje.

Maargoed... we dwalen af...... ;) Ik vond trouwens dat Rob Hall fijne tracks draaide en kwam er de dag erna ook achter dat hij bezig is met een mix-serie van in totaal 12 mixen waarbij hij elke maand een nieuwe mix als download op z'n site zet (http://www.rob-hall.co.uk/). Nummer 11 is nu downloadable en na wat zoekwerk heb ik de nummer 1 tm 10 ook gevonden. Stuk voor stuk erg goede mixen. Aanrader!!!

Valt me niet tegen tot nu toe. En wel leuk. Elke dag (vandaag wel vier) een nieuwe track om te downloaden:)

Back