• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop / Te ruil: Yamaha SY-85

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bikkel

Everything is on the One
Een digitale synthesizer met gesamplede waveforms. Met name erg goede filters voor een digitale synthesizer, en dezelfde FX sectie als in de Yamaha SY-99. Gaat bij mij weg omdat hij het minste gebruikt wordt en ik de laatste tijd weer flink geshopt heb.

Hij komt compleet met:

- 4 ROM cards (ethnic, funk)
- 1 RAM card
- Manuals
- 10 diskettes met geluiden

Hij is in goede staat, maar er zitten wat krassen aan de rand rechts, en er mist een nopje waardoor hij niet stabiel staat op een plat vlak. Ik vraag er 200 euro voor, ruilen tegen een K-5000, analoge drums of misschien iets anders kan ook.

Sound demo:

http://homepage.mac.com/synth_seal/html/sy85c.html

Voorbeeldplaatje:

Attachments

• sy85.jpg
    sy85.jpg
    24,3 KB · Bekeken: 72
*bump*

Helaas alleen nog maar oninteressante ruilvoorstellen gehad. Ik zal eens kijken of ik van de week nog wat foto's kan schieten van de hele set.

*bump*

En nog steeds te koop trouwens, foto's hebben wat vertraging nog.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back