[acoustic/rock] Track: Bring You Home

Stage73

elektromechanisch lid
Weer een trackje af :D en weer iets kompleet anders haha. Deze track is bedoeld als kerstcadeautje voor een leuk meisje waarmee ik al een tijdje gezellige avondjes mee heb en het zaakje graag wat meer..erm...op gang wil helpen. Aldus moest daar een liedje ala Jack Johnson komen, dus dat was het doel: akoestische rock. Vanwege het cadeautjesgehalte moest ik natuurlijk zelf zingen dus vaste 'stageluisteraars'..zij gewaarschuwd :D Hier is de link

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=194445&content=songinfo&songID=6033589

Ben benieuwd naar jullie mixtips...mijn stem mixt nogal lastig vanwege de vele mids en dan -en- rhodes -en- gitaar ......

instrumenten
Fender Rhodes
Akoestische Gitaar (vriend Klaus)
Fender Strat (idem..super solo!!)
Hohner Melodica
NI BAttery 2 (drums)
Sampletank Sonik Capsule (bas)

Kan er eigenlijk niets over zeggen.
Vind het gewoon lekker zo.
Gitaren lekker wijd gepanned. Vocals lekker droog en upfront zoals het hoort bij een balad. Alleen de drums vind ik wat dof qua EQ, maar dat is meer een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ik denk dat je de dame in kwestie behoorlijk mee kunt inpalmen :okdan:

Die gitaren zijn wel heel erg wijd.. echt een beetje TE. Akkoorden leuk, klinkt ook aardig samenhangend allemaal..

De vocalist is geen zanger.. helaas, want wel potentie in het nummer! Lekker nummer maar ben benieuwd hoe het zal klinken met een goede zanger!

dank voor het luisteren. zal gitaren weer wat meer naar het midden trekken idd, ik heb nog een 'saaiere' take waar klaus minder accentjes speelt en dan 'bijten' het linker en rechterspoor elkaar niet zo erg.

stevy...zou zo graag een profi vocal erin hebben! in dit geval moet het de mijne zijn, kan immers moeilijk iemand anders mijn liefdesliedje laten zingen :D Anders krijgen we het Millivanilli-effekt hahaha.

verdorie is toch behoorlijk countryachtig allemaal! nouja. morgen weer funk.

Hé man!

Heerlijk nummertje. Ik vind je stem er eigenlijk best wel goed bij passen hoor! Je hoort mij niet klagen. :)

Hoe is 't verder?

Spreek je later! :)

Back