Naar laatste/laatst gelezen post bij nieuwsberichten

Cheimoon

Ouwe rot
Normaal bij het openen van een thread kun je kiezen tussen 'naar de allereerste post', 'naar de eerste post van een bepaalde pagina', 'naar de eerste ongelezen post', 'naar de laatste post' (zie plaatje voor de laatste twee - superhandige functies trouwens!). Bij nieuwsberichten kan dit echter niet; dan kun je alleen naar de eerste post (door op de titel te klikken). Het zou erg handig zijn als het hier ook kon! Okee, het is natuurlijk geen onoverkomelijk 'probleem', maar aangezien er in de lay-out van nieuwsberichten nog plek zat is (om de titel heen of in de balk onderaan tussen "bekeken" en "reply") lijkt het mij geen hele moelijke maar wel erg praktische feature om toe te voegen. :okdan:

Attachments

• navigate.JPG
    navigate.JPG
    8,9 KB · Bekeken: 165
Ja, die knoppen precies. Het zou dus misschien handig zijn als die ook op de voorpagina bij nieuwsberichten zouden staan (bijvoorbeeld zoals in bijgevoegd plaatje - maar dan misschien wat mooier vormgegeven :engel: ).

Nou ja, erg belangrijk is het sowieso niet natuurlijk. Maar voor wie op de voorpagina begint is het handiger, in plaats van dat je naar het nieuwsforum moet of bladeren binnen de thread.

Attachments

• nieuws!.jpg
    nieuws!.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 141
Ik heb wat kleine aanpassingen gemaakt aan het nieuws op de frontpage, maar nog niet wat we willen hebben. Ik ben bang dat het template hacken wordt, wil ik met de huidige layout even vermijden (even uitstellen tot de nieuwe layout er is).

Bij nader inzien wordt dit meer ge*piep* dan het aan plezier gaat opleveren. Er is inmiddels een nieuwe versie van de 'voorpagina' software uit, die installeren we binnenkort op de testomgeving.. Wellicht zit daar in wat we zoeken.. tot die tijd is het helaas pindakaas :)

Back