ms20 aansturen met doepfer maq16/3

trillende bever

serieuze onzin
beste synthvrinden,

heeft een van jullie ervaring met het aansturen van je ms20 met een doepfer maq16/3 analoge sequencer? ik hoor uit verschillende hoeken dat het voltage voor de cv/trig waarmee de ms20 werkt anders is dan gewoon/de doepfer. klopt dat. ik ben benieuwd......met een bevende groet, c.:L

ik gebruik hier de regelwerk en die gooit aleen de + gate eruit
en de korg gebruikt andersm
d8ik
iig ik prop mn gate uit de regelwerk in de signaal processor en de omgekeerde gate komter dus uit de signaal processor weer uit op de ms20 helemaal recht vd synth
en cv stop ik boven in de ms 20 cv 1/2 in

ik moet zeggen ik ben niet eg bezig mn ms 20 die hier pas net staat ...afte richt op de cv schaal van mn andere synths hiero

is een fx / filter korkie madnes
hij moet doen waar die goed in is ,..patchen fx en en meer wackie dingen basslinesdraaien

ik vindt persoonnlijk de high tov t low pass filter dat modulated de meest wacky sounds geven

beste synthvrinden,

heeft een van jullie ervaring met het aansturen van je ms20 met een doepfer maq16/3 analoge sequencer? ik hoor uit verschillende hoeken dat het voltage voor de cv/trig waarmee de ms20 werkt anders is dan gewoon/de doepfer. klopt dat. ik ben benieuwd......met een bevende groet, c.:L

Lieve Bever,
Deze vraag is op het forum al vele malen gesteld en ook beantwoord.
Via de zoekfunctie zou je kunnen proberen om deze vragen & antwoorden te vinden, te lezen & toe te passen :eureka:

Kom je er dan nog niet uit, dan staan/zitten we hier altijd voor je klaar

:eureka: tip 2: google ook 's op: cv gate korg

:eureka: tip 3: in de reactie van onze dyslectische ADHD'er hierboven zit de helft van het goede antwoord ook al verborgen
(wel goed zoeken, want echt heel goed verstopt)

http://en.wikipedia.org/wiki/CV/Gate

Ik ken alleen die doepfer seq. niet. Neem aan dat die de beide standaarts toch wel uitstuurt.

Nee ...
ps: het meervoud van 'standaard' is 'standaarden'

Laatst gewijzigd:
Back