machinedrum overleden

Lukast

ruisend lid
:stupid

help mijn machinedrum uw gaat niet meer aan ik heb al een andere transformator geprobeert maar dat werkt ook niet.. ik zit met mn handen in het haar want kmoet zaterdag optreden :bekdicht:

heeft iemand anderes dit probleem wel eens ondervonden? zoja wat had je gedaan.

(ondertussen schrijf ik een mailtje naar support)

pff ik zou het niet weten...

ik wil m wel openschroeven maar ik denk niet dat ik daar veel verder mee kom.

hij is in ieder geval wel uit gegaan toen ik ermee bezig was.

pff ik zou het niet weten...

ik wil m wel openschroeven maar ik denk niet dat ik daar veel verder mee kom.

hij is in ieder geval wel uit gegaan toen ik ermee bezig was.

een breuk op de print aan of in de buurt van de aansluitingen van de transfo misschien? die kan je met een goede hete soldeerbout ff tegen te houden even terug laten doorvloeien zonder toevoegen van soldeersel gewoonlijk. Wel eerst zoeken en zeker zijn met een sterk licht en eventueel loep erbij.

toytoytoy!"voor de kerst"

bytheway: er is nog leven na de dood ze (serieus bedoeld, ni opgeven,komt in orde)

oe begrijp me niet verkeerd.. hij ging uit toen ik er op aan het programeren was ... niet omdat ik m open geschroeft zou hebben ;)

aaah erg minder :( in het ergste geval mag je me machinedrum wel lenen voor zaterdag :) (wel snel weer terug brengen dan ;) )

Hopen dat ie te fixen valt :)

Shit Lukas, das klote! Hopen dat je m op tijd gefixt krijgt. En anders idd maar een andere. In dat geval succes met opnieuw proggen van alle patterns.

Lukast!

Ik neem aan dat je Machinedrum geen garantie meer heeft, want in dat geval zou je hem wel gewoon weggebracht hebben. Maar ik wil wel even een blik op je Machinedrum werpen. Niet dat ik ga solderen of zo (of het moet iets kleins zijn), maar even de scoop of de multimeter er doorheen halen is zo gebeurd.
De vraag is alleen wanneer, ik werk namelijk 5 dagen in de week van 7 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds.

ik wil niet aan lijkenpikkerij doen,
maar ik heb wel een MD UW te koop,
die perfect functioneerd..

Dus als er geen uitweg is en je wil terug een MD UW, let me know.

nou kraan dan zou het vanaf een uurtje of 8 's avonds kunnen toch ;)

@ rvooh: mwoa als t een zekeringetje is laat ikt liever repareren :D

je moet wel echt een adapter van elektron hebben; t is nogal een aparte.
je hebt er met t zelfde pinnetje, maar dan niet de goeie verdeling.
bij mij was t t zelfde probleem; en kwam dat door de pin van de adapter.
alleen een nieuwe van elektron bracht bij mij uitkomst (die van de monomachine is t zelfde trouwens)

je moet wel echt een adapter van elektron hebben; t is nogal een aparte.
je hebt er met t zelfde pinnetje, maar dan niet de goeie verdeling.
bij mij was t t zelfde probleem; en kwam dat door de pin van de adapter.
alleen een nieuwe van elektron bracht bij mij uitkomst (die van de monomachine is t zelfde trouwens)

ja ik heb gewoon de adapter van iemand anders machinedrum (wat wel een gewone was trouwens) maar volgens mij zijn dat ook dezelfde ..

normaal is dat inderdaad hetzelfde...

wat zegt support? als je nog niet gemaild heb zou ik dat toch snel doen,
ze antwoorden vrij snel en zijn tegenwoordig ook nog eens enorm behulpzaam

Lukast,

Ben net terug van vakantie. Zal je morgen even wat data pb-en wanneer we 's avonds even kunnen afspreken.

Is het echt alleen mogelijk om een adapter van elektron te gebruiken?
wat is zo apart aan die adapter?

Het zal er om gaan dat het een ac-ac adapter is en dan voldoet elke adapter die aan de specs voldoet.
Ik neem tenminste aan dat er geen dongle in de voeding is ingebouwd :P.

Back