Hallo,
Ik heb dus net een mc300 gekocht, (mischien wel van iemand van dit forum
) maar nu las ik hier en daar dat je er met een truukje een mc500 software op kon zetten. Heb je 8 tracks ipv 4. (verdere upgrades weet ik niet, heb hier nog weinig ervaring mee.)
Ik vind hier op het forum niets hierover, alleen mensen die dit al gedaan hebben
Hoe werkt dat, gewoon flashen ofzo met een speciale diskette? Of een andere opstart disk van de mc500?
(Bleek ook op de akai s2000 te gaan, maar nooit uitgeprobeerd, vond ik geen nut hebben bij hem.)
Ik moet toegeven, misschien zit er al die software bij, maar je weet maar nooit, die diskettes en die stations gaan vlug kapot. Moet ik het dan nog eens zelf doen.
En daarmee meteen een tweede vraag, kan ik er geen ander station inbouwen? ging met mn oude atari st wel, met wat mods. (Pinnetjes veranderen enzo.)
Groetjes en bedankt.
Ik heb dus net een mc300 gekocht, (mischien wel van iemand van dit forum
) maar nu las ik hier en daar dat je er met een truukje een mc500 software op kon zetten. Heb je 8 tracks ipv 4. (verdere upgrades weet ik niet, heb hier nog weinig ervaring mee.)Ik vind hier op het forum niets hierover, alleen mensen die dit al gedaan hebben

Hoe werkt dat, gewoon flashen ofzo met een speciale diskette? Of een andere opstart disk van de mc500?
(Bleek ook op de akai s2000 te gaan, maar nooit uitgeprobeerd, vond ik geen nut hebben bij hem.)
Ik moet toegeven, misschien zit er al die software bij, maar je weet maar nooit, die diskettes en die stations gaan vlug kapot. Moet ik het dan nog eens zelf doen.
En daarmee meteen een tweede vraag, kan ik er geen ander station inbouwen? ging met mn oude atari st wel, met wat mods. (Pinnetjes veranderen enzo.)
Groetjes en bedankt.