Hallo allemaal,

Genetec

Nieuwkomer
Ik ben Jeroen, niet geheel nieuw hier op dit forum want ik spiek al n jaartje mee ongeveer, maar nu toch maar als lid aangemeld :D

Mijn muzikale roots gaan zoals bij velen terug tot de tijd dat ik m'n eerste eigen platenspelertje had, en toen al gefacineerd was door "wat die knopjes nou allemaal deden".
Opgevoed door pa&ma met muziek als James Brown, Blues Brothers, Mike Oldfield, Stevie Wonder, David Bowie, Stones, Beatles en je kent ze verder wel...
Brengt me tot het punt dat een oudere buurjongen zijn drumstel weg wilde doen en ik daar gelijk op insprong:eureka:
Ik blij, hij blij, ik elke ochtend om half zes blij, de buren en m'n ouders steeds minder blij, ik niet meer blij want het drumstel ging de deur uit helaas...

Van daaruit ging het via een andere buurtvriend naar hardrock als Guns n Roses, Metallica en Nirvana wat mij deed besluiten om zelf een instrument te gaan leren bespelen: De Gitaar!

Dit was toentertijd een heerlijk tijdverdrijf, heb zelfs nog in een buurtbandje gespeeld EN opgetreden! DAT voelde pas machtig *D
Jaar of vijf dus gitaar gespeeld en vreemd genoeg kwam daar ook een nieuwe soort muziek bij mij om de hoek toen ik 12 geweest moest zijn ongeveer: Gabberhouse! 8>

Vreemde smaakcombinaties leiden soms tot een verrassend resultaat want nu na toch wel even aan de hardcore geweest te zijn is het techno wat mijn klok luidt. (in de breedste zin van t woord dus echt minimal tot underworld en prodigy)

NU in t kort: Plaatjes draaien (veelal donkere minimal) en sinds kort ableton met een MPD24 en zoekende...

Las hier pasgeleden over twee identiek geprijsde stukjes gear van "rond" de 399 euri waar ik weleens een rondje geluidjes mee wil draaien...:D

Genoeg geluld, ik ga weer es in de draden zitten!

Ciao! J

Back