Roland SRV-2000

- -

Ouwe rot
wat is die waard? iemand van TMS opleidingen bied die mij aan voor 450 euro per email.

in zijn advertentie staat die voor 350euro echter,, wel vreemd
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Droland+srv-2000+%26btnG%3DGoogle+zoeken%26meta%3D&url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/effecten/137470518-roland-srv-2000-super-reverb.html%3Fxref%3D1

wat is die nou echt waard?? op harmony central zie ik dat er in 2007 maar 45 dollars is voor betaald en in 2005 180euro

advertentie inhoud:
"De roland srv-2000 is de beste reverb (prijs/kwaliteit) die er ooit gemaakt is.
Ik heb er 3 (2 staan in mijn studio) en een 3e voor de verkoop.
Deze reverb is veel beter als de beste softwarereverb die er op dit moment op de markt is.
Ooit was deze reverb 4100.- nu mag hij weg voor 350.- "

email inhoud:
"Ik heb nog wel een roland srv-2000 de beste reverb onder de 10.000.- die er ooit is gemaakt.
Heb er 3 staan. Gebruik er 2 zelf en 1 is reserve.
Zou er 450.- voor willen hebben.

Heb ook nog een patchblok met 24 x xlr overcompleet."

bod op kurzweil:
"Ik heb de module ooit gehad (ik had toen 4 verschillende). Toen was hij heel goed, op dit moment kun je met de geluiden niet zo veel maar, maar vanwege nostalgie wil ik hem wel in mijn rack zitten.

50.-?

is dat wat?"

Tja, "de beste" is altijd een beetje subjectief, maar ga er maar van uit dat de SRV-2000 zéker niet de beste hardware reverb ooit is. Dan praat je echt over heel andere apparaten; Lexicon, Ursa Major / AKG, Quantec en dat soort spul van vergelijkbare leeftijd.

Het is zowiezo een oud beestje, en in die tijd waren de bedragen toch al heel anders. Laat je dus niet gek maken met de nieuwprijs. De prijs die er door deze meneer nu voor wordt gevraagd is echt veel te hoog. Zeker als je de opvolger-in-lijn, de SRV-330 al koopt voor 200 euro...

nou als iemand er intresse in heeft:

TMS Digital Audio Studio
Prof. Lorentzstraat 24
5021 NS Tilburg
013-5800854 / 06-50260799
www.tmsstudio.nl

791154.jpg

:D

de SRV is wel goedkoper dan TMS studio te Tilburg, en de SRV2000 te duur ahahhaa

Hoi,
Ik heb een Roland SRV-2000 zonder rackoren in de aanbieding voor 125 euro.
Als iemand interesse heeft, laat het maar horen.

Was het niet George Micheal die deze voor zijn stem gebrukte? Heb ik wel 'ns gehoord. Minder wollig dan een Lexicon.

Tja, "de beste" is altijd een beetje subjectief, maar ga er maar van uit dat de SRV-2000 zéker niet de beste hardware reverb ooit is. Dan praat je echt over heel andere apparaten; Lexicon, Ursa Major / AKG, Quantec en dat soort spul van vergelijkbare leeftijd.

Het is zowiezo een oud beestje, en in die tijd waren de bedragen toch al heel anders. Laat je dus niet gek maken met de nieuwprijs. De prijs die er door deze meneer nu voor wordt gevraagd is echt veel te hoog. Zeker als je de opvolger-in-lijn, de SRV-330 al koopt voor 200 euro...

4100gulden neem ik aan is wat anders dan 4100euro??

het gekke is dat hij in de advertentie 350 vraagt en per email er nog 100 euro bovenop namelijk 450euro. een kurzweil module bied die 50euro voor .

Back