BANK C Triton Ex

royboy

Nieuwkomer
Mensen,

ik zit met een klein probleempje....

Ik heb van website www.korgforums.com/downloads geluiden gedownload. deze download bevatte een .KSC file en/of een .PCG file. (volgens mij ook een mnc file ofzo....of mns)

nu heb ik deze files ge-upload in me triton, en nu blijkt dat BANK C van de programs overschreven is. dus ik ben eigenlijk alle originele geluiden op de c-bank kwijt v/d programs.

ik d8 altijd dat je de originele geluiden niet kon overschrijven...
maar nu blijkt dat dat toch is gebeurt......

weet iemand hoe ik die geluiden terug kan krijgen?

is er ergens een site die de originele geluiden aanbiedt of iets?

please help!!!!=(

Grtz:halleluja

hulp / info?

hulp / info?

Is er niemand die mij wat kan vertellen over dit? ;{

nou ik w8 ff af, misschien dat er iemand zich aanmeldt die dit ook heeft meegemaakt, of weet hoe ik me geluiden terug kan krijgen.......

:doei:

Hallo,Royboy,ga naar de site van Korg en ga naar pagina van de Korg Extreme,daar kan je bij downloads al de data downloaden,
dus alle factory patches,songs,combi's.
Volgende keer als je andere patches wil gebruiken,wel moet je effe
iets veranderen,je kan namelijk in het begin beslissen waar je deze wil,welke bank,neem dan vanaf bank H.Standaard wordt de C bank gebruikt.Dus yep alle banken kan je gewoon herschrijven
bij Korg.

De Korg Triton Le heeft een functie ingebouwd zitten om factory presets weer in te laden (hele apparaat, alleen specifieke banken, of zelfs alleen specifieke patches), het lijkt me dat de Triton Ex dat ook heeft. Check je manual.

Oeps,inderdaad,DR Ripsaw heeft gelijk,zie pagina 127 van
de Operation Guide.Tja ben altijd een Korg Triton Studio gewoon geweest en dacht dat het met de extreme ook zo was,zoals eerder
beschreven.Maar blijkbaar met de Extreme is er dus een handige functie om alles naar factory te zetten :-)

Back