[Inzending Darkcore 4 CD] by Anode

Anode

Ingeburgerd
Deze track gaat maandag op de bus naar Dj Outblast, de track van mij is 1 van de velen andere demo's die nog zullen worden en al zijn igestuurd voor deze actie...!!

ik hoop dat mijne wordt gekozen natuurlijk maar das maar ff afwachten, hier is hij iig te download!! :dj:

http://members.lycos.nl/teknologic/Muziek/Synthetic Drugs.mp3

is dat nou syntetic drugs???

want dan zit dat zeker wel goed :)

ik ga by the weg DJ Strife - My Dimension ook opsturen

yups ....das Synthetic Drugs ja :walker: -> veel van dit geeft een zelfde effect als wat je van het nummer krijg -> :koffie:

ja kende deze al en vind hem heel cool, maar vind hem toch echt te langzaam, krijg steeds het gevoel dat die ineesn 2 keer zo snel gaat, maar dat komt maar niet hehe

Poging tot kritiek:

Poging tot kritiek:

De kick zit voor mijn gevoel niet laag genoeg. Die mag meer laag hebben, misschien een 5 halfjes lager? misschien 3? de lfo in de bass klinkt zeker leuk.
De track zelf vertelt wel een verhaaltje. Een beetje een somber verhaaltje met een twijfelachtige afloop, met wel wat variatie, maar niet genoeg contrast vind ik. Misschien hoort dat wel helemaal niet in zo'n track, maar ik mis het.

Ik hoor de kick veel dingen doen, maar omdat ie niet zo laag is komt dat niet over en hebben de belletjes (die door de mp3 erg dof klinken, mag helderder, maar kan ook compressie zijn) sterk de overhand, en die varieren niet, daardoor klinkt het vrij vlak allemaal.
De melodie die er op een goed moment zomaar in ontstaat is erg goed gedaan vind ik, ineens is die melodie er, maar ook die mist een klein beetje "edge" (zoals die wel in je hardcore track zit)

Misschien ook leuk om een keer een gek percussie dingetje erin te zetten ergens. ter versterking van het verhaal dat de kick je probeert te vertellen.

Maar goed, das mijn mening maar ...

:okdan: te gek man

hier wil ik wel es lekker op doorslaan

de trage bpm zorgt ook voor een grotere impact
wel wat meer laag op de bass en meer hoog op de geluiden in het begin
kan natuurlijk en de mp3 liggen
maar door dit ontbreekt het wat aan 'warmte'

Re: Poging tot kritiek:

Re: Poging tot kritiek:

Origineel geplaatst door ><i
De kick zit voor mijn gevoel niet laag genoeg. Die mag meer laag hebben, misschien een 5 halfjes lager? misschien 3? de lfo in de bass klinkt zeker leuk.
De track zelf vertelt wel een verhaaltje. Een beetje een somber verhaaltje met een twijfelachtige afloop, met wel wat variatie, maar niet genoeg contrast vind ik. Misschien hoort dat wel helemaal niet in zo'n track, maar ik mis het.

Ik hoor de kick veel dingen doen, maar omdat ie niet zo laag is komt dat niet over en hebben de belletjes (die door de mp3 erg dof klinken, mag helderder, maar kan ook compressie zijn) sterk de overhand, en die varieren niet, daardoor klinkt het vrij vlak allemaal.
De melodie die er op een goed moment zomaar in ontstaat is erg goed gedaan vind ik, ineens is die melodie er, maar ook die mist een klein beetje "edge" (zoals die wel in je hardcore track zit)

Misschien ook leuk om een keer een gek percussie dingetje erin te zetten ergens. ter versterking van het verhaal dat de kick je probeert te vertellen.

Maar goed, das mijn mening maar ...

bedankt voor je opbouwende kritiek..ik zal eens kijken of ik er wat mee kan

Rvooh> jij ook thnx voor je comments !!!

Back