gezocht monitors

Status
Please reply by conversation.

Microwave D

correct lid
Ben op zoek naar goede monitors voor een goed prijsje. Dus als iemand nog een paar goede op zn zolder heeft liggen dan hoor ik het graag.

Ehmmm.... misschien overbodig. Maar die monitors. Dat zijn voor jouw van die dingen met magneten en ronde dingen erin. Of van die dozen met een vierkant stuk glas aan de voorkant. (ik vraag het maar)

Voor de duidelijkheid: ik zoek de magneet versie en niet met de glazenplaat:stupid

als de kerstman lief is heb ik ongeveer 250 euro te besteden
en ik zoek ze een beetje in de categorie tannoy reveals en dergelijke

Origineel geplaatst door Roonan
Passief, daarom doe ik ze ook weg.
ik wil graag actieve gaan kopen, zit aan de Behringers te denken, hoor ik goede dingen over......

Grt. Ronald

Niet doen....krijg je spijt van....kun je beter voor die alesis actieve gaan.

Origineel geplaatst door C-Code
Niet doen....krijg je spijt van....kun je beter voor die alesis actieve gaan.

Kun je dat ook onderbouwen? Want dan kan ik net zo goed zeggen dat eieren van boer Tok niet lekker zijn.

Dat kan ik best onderbouwen:

Ik ken een aantal vrienden die de behringer thruth's gehad hebben, en die hebben ze snel weggedaan omdat ze het geluid niet true (grappig) weergeven. Daarom hebben ze de alesis active one genomen. Ik heb ze ook allebei gehoord, en vond de alesis beter klinken.

Heb net een aanbod gekregen voor twee behringer (actief) voor 350 euro is dat wat voor mij of toch de tannoy reveals, alesis? aaaaaah ik weet het niet meer=(

Ik denk dat je beter eerst een dagje in de muziekwinkel kunt gaan vertoeven. Uiteindelijk zijn je speakers de enige apparaten die geluid voortbrengen.

voor die behringers ben ik alweer te laat, en ik zit nog steeds monitor loos op mn kamer. dan maar een beetje:dj: met mn koptelefoon op

Origineel geplaatst door Microwave D
voor die behringers ben ik alweer te laat, en ik zit nog steeds monitor loos op mn kamer. dan maar een beetje:dj: met mn koptelefoon op

tannoy reveal passive voor ongeveer 135 euro per stuk bij feedback...

Status
Please reply by conversation.
Back