Goede... euh... avond,
Ik ben Ward en zet zowa mijn eerste stappen in de wereld van de muziek :-),
binnen een uur of 3 na dit schrijven ben ik 18 (zo weet u ongeveer hou oud ik ben
).
Mijn muzikale interesse gaat eigenlijk van Ambience tot iets met een Z waar ik dit moment niet op kom
, maar je snapt me wel...
Ik spit rijms, zing Jazz, volg muziekschool, studeer op mezelf dingen, klungel met fruity loops, klungel iets minder met gitaren en DJ een 2tal jaren...
't is gewoon een passie
Ik ben geen techneut die alle benamingen kent en van ieder merk 15 verschillende onderdelen kan opsommen, ik laat de ratio volledig achterwege en flow op't gevoel
daarmee dat ik dacht dat deze site mij misschien wat meer studiokennis e.d. kan bijbrengen 
Danku voor de aandacht
Ward
Ik ben Ward en zet zowa mijn eerste stappen in de wereld van de muziek :-),
binnen een uur of 3 na dit schrijven ben ik 18 (zo weet u ongeveer hou oud ik ben
). Mijn muzikale interesse gaat eigenlijk van Ambience tot iets met een Z waar ik dit moment niet op kom
, maar je snapt me wel... Ik spit rijms, zing Jazz, volg muziekschool, studeer op mezelf dingen, klungel met fruity loops, klungel iets minder met gitaren en DJ een 2tal jaren...
't is gewoon een passie

Ik ben geen techneut die alle benamingen kent en van ieder merk 15 verschillende onderdelen kan opsommen, ik laat de ratio volledig achterwege en flow op't gevoel
daarmee dat ik dacht dat deze site mij misschien wat meer studiokennis e.d. kan bijbrengen 
Danku voor de aandacht

Ward