Is dit ook een Fantom X6 oplichter ?

CJ75

Using keys to open doors
ik denk dat het iemand is die geen hollands spreekt en de engelse uitleg door de google vertaalmachine heeft gehaald.
best vermakelijk.
maar het zijn zelfgemaakte foto's
het kon dus wel eens een echte verkoper zijn.
groenten,
jeroen

groenten,
jeroen

Van de andere X6 (de bewezen oplichter) waren ook zelfgemaakte foto' s geplaatst, wellicht gewoon ergens van overgenomen. :engel:

Maar goed, in dit ' nieuwe' geval laat vooral de slecht-vertaalde omschrijving mij twijfelen }:|

BTW, mooie vertaling van Skipback-sampling staat er ook in: Skip Achterbemonstering !!!! :stupid :stupid :stupid :r

het is niet verstandig om op dit soort advertenties in te gaan, dat is idd een ding wat duidelijk mag zijn.
meestal kun je aan de ad. al zien wat voor vleesch en in de kuyp zit.

groeten,
jeroen

Iets zegt me dat de omschrijving net niet perfect door de vertaalmachine is gekomen
- 88-sleutel gespleten piano
- Innovatieve eigenschappen zoals Skip Achterbemonstering
- het beheersen van bewerkerusb haven
- aiff- dossieruitwisseling 4x SRX de kaartgroef voor het steunen van steekproeven

da's wel duidelijk idd :D

NEE?????...,
het lijkt erg veel op de vertalingen die vroeger(70er jaren) bij de eerste korgjes en roland spulletjes werden geleverd.( de mono synths en seqencers enzo).
het enige wat meestal leesbaar was ,... de naam van de vertaler.
gr't'n,jeroen

ik denk dat het iemand is die geen hollands spreekt en de engelse uitleg door de google vertaalmachine heeft gehaald.
best vermakelijk.
groenten,
jeroen

Tsja, kan - maar waarom zou een niet-Nederlander zijn gear via marktplaats.nl willen verkopen? En als-ie in NL woont: waarom dan niet gewoon even een vriend vragen het te vertalen? Of er eerlijk bij zeggen dat hij geen Nederlands kan. Met al die scams is het wel erg naïef om te denken dat dit serieus genomen gaat worden - als hij echt een synth wil verkopen, maar dat lijkt mij dus erg sterk...

Dus inderdaad, gewoon laten gaan; was het wel een echte advertentie, dan kan de verkoper het alsnog anders proberen.

Tsja, kan - maar waarom zou een niet-Nederlander zijn gear via marktplaats.nl willen verkopen? En als-ie in NL woont: waarom dan niet gewoon even een vriend vragen het te vertalen? Of er eerlijk bij zeggen dat hij geen Nederlands kan. Met al die scams is het wel erg naïef om te denken dat dit serieus genomen gaat worden - als hij echt een synth wil verkopen, maar dat lijkt mij dus erg sterk...

Dus inderdaad, gewoon laten gaan; was het wel een echte advertentie, dan kan de verkoper het alsnog anders proberen.

Vaak schrijft een 'eerlijk' persoon ook zoiets van:

'Reden van verkoop: overcompleet wegens uitbreiding studio'

of

'Heb er 2 keer mee opgetreden en verder altijd thuis gebruikt. Dus minimale gebruikerssporen.'

In ieder geval maakt een 'eerlijk' iemand nog een 'eigen' verkoopverhaal.

Zo ervaar ik het in ieder geval

En weer een oplichter gevonden, ws. dezelfde

En weer een oplichter gevonden, ws. dezelfde

Jeetje, het lijkt wel of ik graag een Fantom X6 wil :o: want ik kwam weer een zeer waarschijnlijk fake advertentie tegen op Marktplaats. Betreft weer een X6 voor 550 euro :confused: en zijn andere advertentie betreft een Jupiter 8 eveneens voor 550 euro :confused:

Wel jammer dat het ondernemen van actie waarschijnlijk dweilen met de kraan open is.

Link: http://link.marktplaats.nl/148218782

Van de andere kant: als iedereen consequent al dit soort advertenties aangeeft, dan is er wel een kans dat ze uiteindelijk opgeven om nepsynths via Marktplaats te verkopen. Niet dat ze dan niet gewoon iets anders proberen, maar daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken... :P :engel:

Back