• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] MPC2000xl se2 + korg MS20

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
hallo beste mensen,

omdat ik 10 jaar in duitsland heb gewoont, krijg ik nog al eens wat aangeboden. deze spullen zijn dus niet van mij!!!! maar van een bekende van me. heeft iemand intresse dan gaan we samen( net over de grens) daarheen( ongeveer 30 euro diesel).

ik zit nu bij mijn ouder in duitsland, dus kan wel vragen beantwoorden, maar kan verder nog niks afspreken.

het volgende wordt me aangeboden:

-----------------------------------------------------------------------
1 maal een AKAI MPC2000XL SE2 ( 32MB)

deze is in nieuw staat en wordt geleverd in orginele doos en bijbehorende handleiding(helaas wel in duits)en sample cd.
wat in info en een plaatje( de filterbank zit er niet bij):

http://namm.harmony-central.com/WNAMM01/Content/Akai/PR/MPC2000XL-SE2.html

hij wil er 1000euro voor hebben.

--------------------------------------------------------------------

1 maal KORG MS20.

deze heb ik ook in levende lijve gezien, en is echt in zeer goede staat. ben alleen vergeten te vragen of de orginele handleiding er bij zit, volgens mij wel maar dat ga nog wel even vragen.verder kan ik je weinig van dat ding zeggen, want ik ken hem alleen van horen zeggen, maar hier ook even een plaatje en info:

http://www.vintagesynth.org/korg/ms20.shtml

deze mag weg voor 700euro.

--------------------------------------------------------------------

nog een keer voor de duidelijkheid, deze spullen zijn niet van mij. ik heb ze wel inlevende lijve gezien en zijn allebei in zeer goede staat. vooral de korg, als je nagaat hoe oud dat ding is,zou ik bijna zeggen dat hij nieuw is. de MPC is in nieuwstaat.

deze prijzen zijn vast!!

stuur me een PBje als je intresse hebt.
ik heb met hem afgesproken dat hij ze niet voor mij vast moet gaan houden en ze gewoon moet verkopen als ik nog niemand heb!!!!

ik merk het wel, en de groeten uit duitsland:doei:

PS. het is hier zeer koud, je kan bijna schaatsen op de straat :kimono:

gegroet bass-molecules

nou ik heb met deze goede man afgesproken dat ik in het nieuwe jaar, en als ik geld heb de MS20 lekker zelf ga halen.

en de MPC is verkocht dus deze mag op slot.

hangslot.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back