• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

3 x Creamware ASB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Alledrie in nieuwstaat. alles erop en eraan, vanwege aanschaf Solaris.

Liefst in een bundle (dan fikse korting)
Minimax gaat als laatste weg apart.

minimaxasb.jpg
500
pro12asb.jpg
650
prodysseyasb.jpg
800

nieuw zal dit setje je ong 3000 kosten (jawel ze komen weer op de markt)
(MRSP resp. 890, 1090 en 1190 incl BTW, adviesprijs)

bij mij 1750. niet meer maar ook niet minder voor het setje

meer info:http://www.sonic-core.net/de/products/synths.html

[DISCLAIMER]
BTW, ik ga niet tegen niet leverbare feedback's dol-dwaze verkoopstunt stockclearings prijzen concureren, dus bespaar jezelf en mij de moeite.

Ik heb de dozen etc er allemaal nog bij, dus versturen is geen enkel probleem, hell, porto is gewoon inbegrepen als het ware

3 synths, vol met knoppen en gave retro sound voor 1750, lijkt me me een okay deal. Ik wil alleen de Solaris erbij en dan is het een beetje overkill.

Ik pas de prijzen iets aangepast, maar lager gaat het niet worden ben ik bang, want dan maak ik er gewoon teveel verlies op en dan hou ik zelf wel dan.

Minimax 475, Pro12 600, Prodyssey 750. Combiprijs 1700.

Het hele zwikkie ruilen tegen een Yammie Motif XS6 is ook okayyy

Prodyssey is greserveerd....

Prodyssey is net opgehaald, rest alleen de PRO12 en Minimax nog.
nieuwe prijzen weer...500 minimax, 650 Pro12, samen 1075=75 korting erop

:slotje:

staan al in een andere thread de resterende 2, en ik denk dat ik ze gewoon lekker hou ook, voor het geld gewoon teveel synth ÉN knopppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back