oldschool acid (dit keer in mp3)

Origineel geplaatst door sander
Bedankt Bounce, maar dan zou je hier constant moeten zitten en zeggen
van ja dat is cool en daar gaan we mee verder.
Ik heb de slechte eigenschap om iets cool's weer snel te veranderen
als ik het te lang hoor.

als je voor de nodige koffie en cola zorgt wil ik best een keer een middagje ervoor uittrekken :koffie:
wie weet levert het iets leuks op... toch?

Origineel geplaatst door sander

Ik kan nummers niet in een later stadium uitwerken, etc, want ik ben zelfs te lui om alles op een apart spoor
op te nemen (ook al heb ik die mogelijkheid wel). Meestal kies ik gewoon voor cassette bandje of op 1 spoor naar de pc.

Ik vindt het gewoon leuk om te klooien, en heel soms ontstaat er een nummer en dan moet ik dus het geluk hebben,
dat er niet te veel fouten zijn gemaakt. Bij dit nummer ben ik wel een aantal keren opnieuw begonnen.

zo werkte ik ook vroeger. ik had een mc-500 sequencer dat ik nooit gebruikte (had er schrik van, zoon moeilijk bakkie)
maar nu ik een sampler heb heb ik echt wel behoefte aan een track uit te werken met de puntjes op de i
niet dat dat al gelukt is :-)

Zeker wel!!!

Zeker wel!!!

Kijk Sander! Dit begint er op te lijken!!! Ik had m'n commentaar op de eerste versie,
maar daar was je het zelf ook mee eens, omdat het een uitprobeelsel was.

Maar dit!!!:{ Jaaah! Ik kreeg echt het gevoel dat ik naar "XTC" Radio aan het luisteren
was, toen ik deze track hoorde!!!:) (Hoop dat mensen XTC-radio kennen? Hugo Einstein?:confused: )

Nee, Sander! Zwaar lekkere oldskool-acid track! Kan niks anders zeggen!;)

Het enige wat ik ietsiepietsie jammer vindt aan dit nummer is die String!
Hij begint later in het nummer net iets te irriteren (persoonlijke mening hoor!)
Ik zou die String zelf wat minder lang en aggressief laten klinken! Misschien wel 1 Octaaf hoger!

Voor de rest! Opbouw, climax en eind vindt ik echt goed!!!:okdan:

Keep up the good work!:dj:

Peace...8)

Back