Iemand om samen mee te produceren

ProCeela

Stamgast
Beste mensen hier ,

ik ben opzoek naar iemand om samen te produceren en dan wel in de stylen
Hardstyle , en evt Hardcore (geen industrial)

Ik ben zelf al een hele tijd bezig in Cubase en zoek ook iemand die al een tijd bezig is en dus niet net is begonnen end dus ook veel verstand van heeft !

Ik woon zelf in Purmerend , en het zou wel makkelijk zijn als diegene hier ook hier uit de buurt komt :mega:

Ik hoor het graag ! en je kan me altijd een PB sturen :maffia:

Greetz Chris

Ik produce 9 jaar hardstyle

werk wel met FL studio en hardware synths.

Eventueel als je vragen hebt kan je mij een pm sturen of verder praten via msn.

ik hoor het wel.

mvg,

D

Bij deze, ik woon in Almere en zoek iemand om eerst even uit proberen en dan na pakweg 3 maanden wil ik aan trouwen denken.

Even serieus, lijkt mij ook gezellig!*D

Goed, aangezien de topicstarter niet reageert op mijn PM.

Ik ben ook op zoek naar iemand om via internet muziek mee te maken. We zouden dan dezelfde sequencer en VSTi's moeten gebruiken, en de rest in audio op moeten nemen. Op die manier is het altijd uitwisselbaar. Ik gebruik SX3 en heb wel een paar VSTi's. Verder wat hardware zoals een Virus TI.

De ene persoon maakt dan een opzetje, mailt het door naar de ander, die gaat ermee door, enzovoorts. Net zolang dat blijkt of het klikt of niet.

Stijlen: dance, trance, progressive, breaks, maar ook de hardere stijlen vind ik prima als uitstapje.

Enige jaren ervaring is wel gewenst.

Dus als je interesse hebt, PM me dan even :mega:

He Chris, ik woon ook in Purmerend:walker: een keer een potje hard trenz bouwen??? Heb ervaring met Cubase en ik heb een zooi nwe apparaten aangeschaft......maar ik dacht dat je met Peter samen werkte???? Je heb me nr.......:mega:

He Chris, ik woon ook in Purmerend:walker: een keer een potje hard trenz bouwen??? Heb ervaring met Cubase en ik heb een zooi nwe apparaten aangeschaft......maar ik dacht dat je met Peter samen werkte???? Je heb me nr.......:mega:

Hey man .. nee ik hou niet van hard trance .. ik maak alleen de hardere stylen en ben eigenlijk meer bezig met Hardstyle :mega:

Back