Aflevering 237: Gezocht roland R 70

haha inderdaad wel cool idee voor een nieuw album, gewoon een advertentie lang genoeg omhoog schoppen en degene die belt of mailt iets heel anders voorleggen.

maar ik denk serieus dat die gasten er iets anders mee bedoelen, kom op man je gaat toch niet een jaar (of langer) op zoek naar een R70???? die zijn ondertussen ook al een aantal keer aangeboden dus, ik zou allang afgehaakt zijn en iets anders gekozen hebben.

Het zou zoiets kunnen zijn als: ontvangers zien deze advertentie dagelijks omhoog geschopt worden met telefoonnummer, dus verzender is nog aktief, misschien zoiets als bij mij kun je nog steeds terrecht voor???? ;-) maargoed het blijft speculatie maar ik vind het wel erg vaag van die gasten

Zo op het oog lijkt het me geen slecht ding. De DR-660 vind ik wel een puik ding in het gebruik.

Ik denk zelf dat het een R-70 eigenaar is die probeert zijn R-70 met winst te verkopen door een kunstmatig gevoel van schaarste te creeren ;)

Mss zoals reeds vermeld??
"da's voor export!"
De R70 is erg gewillig voor traditionele muziek...
En ginds is er geen 2de hands muziek instrumenten markt..
Zelf heb ik nog altijd geen spijt dat ding te hebben verkocht
en te hebben vervangen door een Drumstation...

tja, 'k wil dat niet afbreken,
maar 't is business, geld opbrenge,
ipv er als hobby iets creatiefs mee doen...

Ik denk eerder dat het een vorm van 'markt creëren' is. Kunstmatig de prijzen verhogen, omdat de machinetjes lastig te verkrijgen zijn - ze liggen allemaal bij die opkopers. En dan kan langzaam maar zeker de prijs omhoog, natuurlijk. Tot ze geruild kunnen worden voor, zeg maar, een TR909 of zo :)

Mss zoals reeds vermeld??
"da's voor export!"
De R70 is erg gewillig voor traditionele muziek...
En ginds is er geen 2de hands muziek instrumenten markt..
Zelf heb ik nog altijd geen spijt dat ding te hebben verkocht
en te hebben vervangen door een Drumstation...

tis toch egt een gezocht advertentie
lijlkt me
als u [der een ontbrteekt] heeft dan bel ik u..
blijft een vreemde advertentie:?
al jaren ./.misschien een toegang tot de iluminatie via de r70advert:dubbel:

Back