pfffssssht!...BOEM!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dr. RiPsaw

Ouwe rot
Het is zaterdag 28 dec, einde van de middag, einde van de eerste dag vuurwerkverkoop... en het klinkt hier alsof het al zo'n beetje 01 januarie 0:00 is!!
Is het bij jullie ook zo erg?

Echt zwaar irritant als je een beetje muziek probeert te maken, het geknal komt zelfs door m'n gesloten Sennheiser EH2270 heen! Om over de lawinepijlen nog maar te zwijgen!
Maar we zouden er misschien ook wat leuks mee kunnen doen, bijvoorbeeld op een aantal plaatsen in de buur mic's plaatsen en het geluid opnemen. Beetje het geknal opnemen, pijltjes, doodskreten, gekledder van ledenmaten etc ;)

ik HAAT dat geknal..... op een of andere manier ben ik altijd heel gevoelig voor plotselinge harde geluiden.... dus ook een auto die ineens naast me begint te toeteren, maar met vuurwerk is het helemaal ellendig.

Olaf

Waar ik werk verkopen ze vuurwerk en het is daar een chaos met verkopen... Tis niet aanteslepen... En iedereen lekker op de parkeer plaats knallen.

Nacht van 25 op 26. Ik schrik wakker om een uur of 3. Zit er een idioot vuurwerk aftesteken in het holst van de nacht... ALs ik die persoon nog eens te pakken krijg.... Dan geef ik hem zo'n mooie gordel uit israel ofzo... Kan hij daar lekker mee spelen...

Origineel geplaatst door Slipperman
Waar ik werk verkopen ze vuurwerk en het is daar een chaos met verkopen... Tis niet aanteslepen... En iedereen lekker op de parkeer plaats knallen.

Nacht van 25 op 26. Ik schrik wakker om een uur of 3. Zit er een idioot vuurwerk aftesteken in het holst van de nacht... ALs ik die persoon nog eens te pakken krijg.... Dan geef ik hem zo'n mooie gordel uit israel ofzo... Kan hij daar lekker mee spelen...

Ik weet niet meer precies hoe dat zit, maar volgens mij moet je die gordel dan eerst van een Palestijn afpakken. En dat is nu net iets wat je "njet niet ken lukkuh". Nog voordat je die gordel bij hem kan losmaken ben je zelf denk ik al aangebrande nieuwjaarsgehakt. En waarom zou je die moeite nemen hem te grazen te nemen. Zulk soort lui roeit zichzelf uit... ooit... toch? Al hoop ik dat dan weer niet. Zucht. :erm:

Vuurwerk is het mooiste natuurlijke fenomeen van het jaar.
De kunst is, er zelf niet [of slechts heel even] bij betrokken te raken, en alles van een oneindig, eeuwig standpunt voorbij te horen gaan. :luv:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Vuurwerk is het mooiste natuurlijke fenomeen van het jaar.
De kunst is, er zelf niet [of slechts heel even] bij betrokken te raken, en alles van een oneindig, eeuwig standpunt voorbij te horen gaan. :luv:

Ben ik helemaal met je eens, maar teveel van het goede is ook niet de bedoeling....

Wat is er nou spannender dan met verkleumde vingers een papieren buisje met een fikkend lontje van je af te gooien en de optie, knalt het of niet?

Ik ga liever of naar de plaatselijke chinees of een groot vuurwerk zoals in A'dam in de haven.
En na afloop natuurlijk die heerlijke luchten met extra zware metalen inademen.
Dat hoort er allemaal bij.

Trouwens was ik getuige van het grootste vuurwerk ooit (in Londen) en dan is de rest allemaal maar 'bijzaak'. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back