trackje

yo, ja best spacend. ik heb alleen het idee dat er een dikke compressor overheen zit die de track helemaal plat maakt, das wel minder. verder hoor ik wel rielekste ontwikkelingen en leuk synth getweak, dat doe je wel nice:)

yo, ja best spacend. ik heb alleen het idee dat er een dikke compressor overheen zit die de track helemaal plat maakt, das wel minder. verder hoor ik wel rielekste ontwikkelingen en leuk synth getweak, dat doe je wel nice:)

welkom !

Leuke melodieen. Je panning mag van mij ietsie minder extreem (luister nu met koptelefoon).

Verder leuk gedaan :)

tnx iig voor de reacties... dat van compressie hoorde ik al van iemand... ik heb een multiband op mn master gegooid... ben nog aan het leren hoe dat precies werkt... iemand een tip daarvoor toevallig? panning kan misschien ook wel minder idd... wou het lekker laten rondzingen bij de pads, maar misschien wat minder ja :)

tis iig leuk om eens wat andere muziek tussendoor te maken.8)

.. ik heb een multiband op mn master gegooid... ben nog aan het leren hoe dat precies werkt... iemand een tip daarvoor toevallig?

Ja, gewoon niet doen. En nummer als dit moet gewoon dynamisch blijven en dan krijg je veel meer karakter dan zo'n opgepompte sfeer.

Back