Politie scanner fragmenten

anoniempje

hobby knooier
Zoals de topic al aantoont.

Ik heb zelf zitten zoeken en de engelse die ik vind zijn meestal slecht te verstaan, nederlandse zijn niet te vinden.

Er zijn wel een hoop scanner streams maar wachten tot er iets leuks langskomt is ook niet echt wat.

Is dit iets? (Nederlands)

Attachments

• Politie Melding.mp3
    455,8 KB · Bekeken: 779
Aangezien de hulpverleningsdiensten allemaal zijn overgestapt op het gebruik van het C2000 netwerk is het mobilofoonverkeer ook niet meer af te luisteren. Je zult het dus moeten doen met oude opnamens. Dan moet je ook nog eens op zoek naar een spannende melding.....valt niet mee denk ik.
Iets van de politieradio uit de VS zal denk ik ook vetter klinken dan de Nederlandse varianten. Het gaat hier allemaal zo netjes. Of dat moet juist de bedoeling zijn natuurlijk.....

Is dit iets? (Nederlands)

Dank voor het zoeken, deze is helaas iets te rustig :D

DCT> Ik kwam erachter inderdaad, geen enkele van de nederlandse streams werkt nog, engels is opzich ook goed maar het droge nederlands van iets spannends was wel leuk geweest.

Turtel> Dank voor het zoeken, was hem toevallig zelf ook al tegengekomen, heb er wat beluisterd maar de meeste zijn helaas niet interresant genoeg.

Zeg Joop heb jij de koffie broodjes al gehaald? de broodjes zaak belde net, of je ook meteen de openstaande rekening van 8000 euro wil betalen.. over

Ehm, nee Jaap ik ben vandaag bewust bij die andere zaak er tegenover langs geweest alleen hebben we hier nu een rekening van 2000 euro open staan maar wel genoeg koffie en vreten voor de rest van de dag... over

Ah mooie zaak Joop! volgens mij wordt het weer eens tijd dat we om overplaatsing vragen want hier hebben we alle koffie en broodjes zaken wel weer gehad! .. over en sluiten :smeris:

Dat is wel zelf te verzinnen en vervolgens met wat effecten na te bootsen. Ik ken wel wat politie jargon. :smeris:

Kijk ook even naar die speaker phone plugin.

Dat is wel zelf te verzinnen en vervolgens met wat effecten na te bootsen. Ik ken wel wat politie jargon. :smeris:

Kijk ook even naar die speaker phone plugin.

Ja precies! Goed zelf na te doen met wat EQ en Distortion. De bliepjes en ruisjes kun je samplen uit bovenstaande voorbeelden!

Anders zou je altijd nog Need For Speed III Hot Persuit kunnen installeren, daar zitten ook een hoop leuke Engels gesproken politiescanner berichten in! :okdan:

Back