mikeandrews
Meer knopjes! Meer! Meer!
the saga continues...
Als je geinteresseerd bent in onderstaande spullen en je spreekt Engels, mail dan s.v.p. in het Engels aan fin@worton.com. Als je geen Engels spreekt kun je mij een mailtje of PB'tje sturen dan zal ik als tolk spelen . Prijzen zijn vraagprijzen, dus daar zit nog wel wat ruimte in, maar alleen serieuse reacties s.v.p. De synths kunnen vlak bij Brussel bezichtigd/beluisterd/opgehaald worden, of eventueel vlak bij Amsterdam.
Alweer namens een niet-Nederlands sprekende in Belgie wonende vriend van mij in de aanbieding:
Oberheim Xpander
Perfecte staat, inclusief gebruiksaanwijzing.
vraagprijs : 1700 euro
--------------------------------------------------------------------------------
Nord Modular
Perfecte staat...
vraagprijs : 1100 euro
--------------------------------------------------------------------------------
Nord Modular expansion (meer stemmen)
Perfecte staat...
vraagprijs : 250 euro
verkocht
Korg Monopoly
Klein tuning probleem...
vraagprijs : redelijk bod
Roland PC180 midi controller keyboard
vraagprijs : 150 euro
verkocht
Peavey PC1600x MIDI Controller
vraagprijs : 320 euro
t.c.electronics D-TWO
vraagprijs : 350 euro
Korg Lambda ES-50
Volledig (!) polyphone string ensemble, hele goede staat...
vraagprijs : 400 euro
Als je geinteresseerd bent in onderstaande spullen en je spreekt Engels, mail dan s.v.p. in het Engels aan fin@worton.com. Als je geen Engels spreekt kun je mij een mailtje of PB'tje sturen dan zal ik als tolk spelen . Prijzen zijn vraagprijzen, dus daar zit nog wel wat ruimte in, maar alleen serieuse reacties s.v.p. De synths kunnen vlak bij Brussel bezichtigd/beluisterd/opgehaald worden, of eventueel vlak bij Amsterdam.
Alweer namens een niet-Nederlands sprekende in Belgie wonende vriend van mij in de aanbieding:
Oberheim Xpander
Perfecte staat, inclusief gebruiksaanwijzing.
vraagprijs : 1700 euro
Nord Modular
Perfecte staat...
vraagprijs : 1100 euro
Nord Modular expansion (meer stemmen)
Perfecte staat...
vraagprijs : 250 euro
verkocht
Korg Monopoly
Klein tuning probleem...
vraagprijs : redelijk bod
Roland PC180 midi controller keyboard
vraagprijs : 150 euro
verkocht
Peavey PC1600x MIDI Controller
vraagprijs : 320 euro
t.c.electronics D-TWO
vraagprijs : 350 euro
Korg Lambda ES-50
Volledig (!) polyphone string ensemble, hele goede staat...
vraagprijs : 400 euro
Laatst gewijzigd:

Ik neem aan dat je Fin zelf even een mailtje hebt gedropt voor die Nord Modular expansion?