• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop]Elektron SPS1 MachineDrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ch!llZ

Dedicated to dancemusic
Te koop : Elektron SPS1 Machinedrum

In zeer goede nieuwstaat
Gekocht bij onze vriend glennplumber bij Feedback in Utrecht :D
Datum : 22-10-2002
Dus nog met 8 maanden garantie !!!
Orginele verpakking en adapter plus manual's
p_1_top.jpg

Heeft verder geen uitleg nodig (gebruik anders ff de search op dit forum en je komt genoeg topics tegen :))
Anders kan je me altijd ff mailen hardsoul@home.nl of bel me 06-54335456

prijs 1100 Euro's

Ik vraag me altijd af wat de reden is dat mensen zoiets wegdoen? In de thread over 'machinedrum valt tegen' omschrijf je hem nog als topbakkie! :confused: 8>

Worden er ineens twee tegelijk aangeboden :confused:
Damn, wat kan ik soms balen dat ik even krap zit, maar idd, als mensen zo snel op dat ding uitgekeken raken is er over een paar maandjes ook nog wel hoop voor me ;)

De nieuwprijs is ongeveer 1350 euro btw.

Dahhhhhh, ik was ook van plan om hem weg te doen.
Maar het blijft een zaak van er een beetje tijd in steken........., manuals lezen etc...... tips van ander MD freaks.
En dan kom je toch tot de conclusie dat de MD een wereld bak is!!
Dus voor mij blijft lekker in mijn setup hangen!
Kan mer iets bij voorstellen dat mensen hem te koop aanbieden, maar in combi met mij RS7000.........HEEERLIJK!!!!!!!8)

"Waarom doe je em weg ?"

Deze vraag ligt natuurlijk voor de hand ...

Ik blijf erbij dat dit een zeer vette drumbak is
Maar op dit moment niet voor mij ...

Ik heb op dit moment een MD en een Roland SH32 (die overigens ook te koop staat)
Ik ben zelf gewend om al me seqeunces op een hardware sequencer te doen aangezien ik een hekel heb aan softwaresequencers en softsynths
De sequencer op de MD is echt geweldig voor de MD zelf ik bedoel je kunt er niet echt andere gear mee aansturen
Aangezien ik al snel afhaak als ik met een softsequencer werk staat alles hier maar te verstoffen
En ja omdat geld niet in mijn achtertuin groeit ;)
Heb ik besloten de MD en de SH32 te verkopen en een "Groovebox" te kopen aangezien ik daar het fijnst mee werk

En hopelijk weer eens wat in elkaar kan flanzen 8o)

Erm marcuuu wie zegt dat ik een MC909 ga halen ...
Of ligt het zo voor de hand dat als iemand "groovebox" zegt je automatisch aan een MC denkt :frons:
En kun je me vertellen waarom ik dan wel spijt zou krijgen ?

Verders wens ik iedereen een goed gezond en muzikaal 2003 toe :biertje:

Er is toch een onder werp geweest mc 909 maar de tijd zal het leren of je spijt krijgt.Je zecht zelf om een groove box te kopen dus ga ik uit van een mc 909 maar zou ook RMX of een Yamaha RS kunnen zijn.

waarom wordt toch altijd de Emu-XL7 vergeten als het over "grooveboxen" gaat? Het is een groovebox en eentje die beter is IMHO dan de roland,korg,yamaha doosjes. Het is echt jammer dat niet meer mensen zich in deze bak verdiept hebben. Ik ben er supertevreden mee, heb em nu een maand. De kwaliteit van de geluiden is echt kwadratisch beter dan die van de roland, yamaha en korgjes van deze wereld. Heerlijk sprankelend hoog, diepe volle bassen die echter niet de mix dichtslibben, plus uitbreidbaar met 3 expansion boards waaronder de legendarische techno synth en beat garden van Rob Papen. De sequencer werkt ook fijn en met nieuwe OS upgrades worden nieuwe functies toegevoegd. Plus dat de XL-7 een vol octaaf aan zeer fijne speelbare aanslaggevioelige rubber pads heeft die wel iets anders aanvoelen dan een rm1x, mcx0x en een hele hoop realtime draaiknoppen (16!!). Ik heb ook een rm1x gehad en een mc303 dus ik kan de vergelijking wel maken.

maar blijft de klank, deze is echt geweldig, blaast iedere XVx0x0, triton, motif whatever rompler weg.Emu zit IMHO in het straatje van Kurzweil en waldorf als het gaat om sound kwaliteit en niet in het straatje roland, yamaha, korg.

ik zou zeggen check it out en laat je niet misleiden door het relatief kleine display, vroeger sequencete ik alles met een korg SQD1, niks display, gewoon een 5 teken ledje en dat was alles, muziek moet in je hoofd zitten, niet op de monitor leuk uitzien.

Origineel geplaatst door synthmann
muziek moet in je hoofd zitten, niet op de monitor leuk uitzien.

:okdan: :halleluja :okdan:

Anywees hij is verkocht :doei: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back